Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95
Sizzle schreef:Ik zal wel te oud en te zuur zijn, maar ik vind dit niet schattig. Dat paard probeert gewoon die maxicosi uit omdat het een vreemd object is waar geluid uit komt. Als het paard een fractie brutaler was geweest dan had hij er geheid mee gegooid.
Sizzle schreef:Ik zal wel te oud en te zuur zijn, maar ik vind dit niet schattig. Dat paard probeert gewoon die maxicosi uit omdat het een vreemd object is waar geluid uit komt. Als het paard een fractie brutaler was geweest dan had hij er geheid mee gegooid.
fohadie schreef:zonder toezicht? Ze staat het te filmen toch.Straks geeft het paard de maxicosie een zwieper of zegt ie HAP! en is het weer janken want hij was altijd zo braaf?
Wanneer leren mensen nu eens dat je kinderen en dieren niet zonder toezicht laat? Iedereen weet dat een ongeluk in een heel klein hoekje zit.
fohadie schreef:Straks geeft het paard de maxicosie een zwieper of zegt ie HAP! en is het weer janken want hij was altijd zo braaf?
Wanneer leren mensen nu eens dat je kinderen en dieren niet zonder toezicht laat? Iedereen weet dat een ongeluk in een heel klein hoekje zit.
Gebruikers op dit forum: Art_Ificious, Bytespider, Facebook, Pferdchen, pillow, SemrushBot, Vagabondo en 17 bezoekers