Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
S8903N schreef:Goed om ook even het commentaar van een van de motorrijders onderaan te lezen. Voordat ze allemaal weer over één kam geschoren worden.
S8903N schreef:Goed om ook even het commentaar van een van de motorrijders onderaan te lezen. Voordat ze allemaal weer over één kam geschoren worden.
Daihyo schreef:De motoren op de foto zijn over het algemeen niet het soort motoren dat veel herrie maakt. Daarbij was het paard al onrustig voor ze ze elkaar passeerden en de motoren dus al stil stonden en afgezet waren.
Mijn ervaring als ruiter en motorrijder is dat motorrijders over het algemeen meer rekening houden met paarden dan de gemiddelde automobilist. Passeren met meer ruimte, stoppen en zetten vaak zelfs de motor af. Jammer dat zo’n artikel alleen maar sensatiezoekerij is.
Desalniettemin voor iedereen een nare ervaring.
En is het nieuw dat het bronartikel niet meer genoemd wordt bij een gekopieerd artikel en Bokt.nl als bron neer wordt gezet?
Daihyo schreef:En is het nieuw dat het bronartikel niet meer genoemd wordt bij een gekopieerd artikel en Bokt.nl als bron neer wordt gezet?
Jorex schreef:Heel fijn dat deze motorrijders zo attent waren. Hier vliegen ze me vaak van achteren vol gas voorbij, vooral de jeugd op crossmotoren. Gelukkig geeft mijn pony er geen bal. Gewone motoren passeren me vaak wel rustig om vervolgens vlak voor de pony zijn neus vol gas te gaan als ze me voorbij zijn. Er zitten ook wel goede tussen die gewoon helemaal rustig passeren hoor, maar veel ook niet.
Jorex schreef:Heel fijn dat deze motorrijders zo attent waren. Hier vliegen ze me vaak van achteren vol gas voorbij, vooral de jeugd op crossmotoren. Gelukkig geeft mijn pony er geen bal om. Gewone motoren passeren me vaak wel rustig om vervolgens vlak voor de pony zijn neus vol gas te gaan als ze me voorbij zijn. Er zitten ook wel goede tussen die gewoon helemaal rustig passeren hoor, maar veel ook niet.
Gebruikers op dit forum: SemrushBot, Urona447 en 11 bezoekers