Moderators: Essie73, Ladybird, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja, ynskek
fohadie schreef:Wat doet een kind s,nachts op stal? Sowieso, een kind zonder toezicht op stal noem ik bijzonder. Evengoed sterkte voor de nabestaanden.
fohadie schreef:Wat doet een kind s,nachts op stal? Sowieso, een kind zonder toezicht op stal noem ik bijzonder. Evengoed sterkte voor de nabestaanden.
Nicky1963 schreef:fohadie schreef:Wat doet een kind s,nachts op stal? Sowieso, een kind zonder toezicht op stal noem ik bijzonder. Evengoed sterkte voor de nabestaanden.
Hallo, hij is 's nachts overleden. Nergens staat dat ie 's nachts op stal was. Hij is in de weide getrapt.
Eerst beter lezen..
Verschrikkelijk drama, heel veel sterkte aan de nabestaanden.
GamblersCup schreef:Of je dan nog met je bedrijf verder kunt/wilt gaan...
Ayasha schreef:GamblersCup schreef:Of je dan nog met je bedrijf verder kunt/wilt gaan...
Waarom niet? Het bedrijf is hier toch niet schuldig?
Nicky1963 schreef:fohadie schreef:Wat doet een kind s,nachts op stal? Sowieso, een kind zonder toezicht op stal noem ik bijzonder. Evengoed sterkte voor de nabestaanden.
Hallo, hij is 's nachts overleden. Nergens staat dat ie 's nachts op stal was. Hij is in de weide getrapt.
Eerst beter lezen..
Verschrikkelijk drama, heel veel sterkte aan de nabestaanden.