Moderators: xingridx, Firelight, Muiz, Essie73, NadjaNadja
EllyC schreef:Leuke hengst.
Ik zou hem zo niet herkennen als een Gelderse.
tiwi1969 schreef:Wat een prachtig en fijn paard, maar zo jong al dit werk/zo ver in de opleiding daar heb ik heel veel moeite mee.
tiwi1969 schreef:Wat een prachtig en fijn paard, maar zo jong al dit werk/zo ver in de opleiding daar heb ik heel veel moeite mee.
Suzanne F. schreef:tiwi1969 schreef:Wat een prachtig en fijn paard, maar zo jong al dit werk/zo ver in de opleiding daar heb ik heel veel moeite mee.
Zo ver in de opleiding? Het dier loopt en heeft iemand op zijn rug. Er wordt werkelijk niks bijzonders gevraagd. Oh ja hij sprong 30 cm. Dat doen ze in de natuur ook toch?
Olympia96 schreef:EllyC schreef:Leuke hengst.
Ik zou hem zo niet herkennen als een Gelderse.
Huh? Op en top Gelders om te zien!
@redactie: we spreken in NL of het Gelders paard. En niet over de Gelderlander
Elisa2 schreef:De hengsten worden sowieso al gelongeerd als ze 2.5 jaar zijn, ik vind dat ook vroeg. Maar aan de andere kant, als je met longeren een goede basis legt en rem, stuur en gas installeert dan rij je er ook zo op weg. Wat hij laat zien ohz vind ik ook niet raar voor een 3.5 jarige..een goede ruiter heeft een verder ongecompliceerd paard ook veel sneller voor elkaar natuurlijk.
Gebruikers op dit forum: amco, anjali, ardanwan, Daannvd92, Dees90, Earth, kamsel, KikiCelinevs, KleinBoefje, Knuffeldier, lovelucydan, Nieuwsredactie, Relserk, RianneH, SennaS, tienus63, wemkelover, Wiwabalia, Yontheke en 18 bezoekers