Sport
Afgelopen zondag had ik toestemming om te komen fotograferen op het NK dressuur. Ik ben nog nooit naar zoiets geweest, aangezien ik al jaren western rijdt en niet zo veel meer met de Engelse sport heb. Ik had al die grote namen nog nooit live zien rijden dus ik had hier erg veel zin in. Het KNHS centrum is voor mij maar 20 minuten rijden dus ik vond het een mooie kans om hier eens een kijkje te nemen.
Daar aangekomen kon ik snel mijn auto kwijt, lekker vooraan

Er waren 2 piste's. Eéntje zonder tribunes en de hoofdpiste. Ze begonnen de zondag in de 2e ring. De verschillende rubrieken overlapten elkaar dus ik ben steeds heen en weer gelopen. De zon stond nog niet helemaal lekker aangezien het best vroeg was dus het was wat lastig foto's maken. Achteraf gezien heb ik er nog best wat van kunnen maken. Ik laat jullie een impressie zien van de minder bekendere ruiters en amazones. Althans, ik heb nog nooit van ze gehoord.

1. Seth Boschman met I Am Sam RS2.

2. Sharon Lubkemann met Dundee United.

3. Daphne van Peperstraten met Greenpoint's Hotmail V.

4. Nicky Snijder met Jackson STH.

5. Anouk Ivits met Iris.

6. Denise Nekeman met Boston STH.

7. Jacco Doornwaard met It's Easy.

8. Karen Nijevelt met Elysias.

9. Kim Noordijk met Jupiter.

10. Lynne Maas met Eastpoint.

11. Madeleine Witte-Vrees met Finnländerin.

12. Mirelle van Kemenade met Siebenstein.

13. Remy Bastings met Ambassador.

14. Yessin Rahmouni met All At Once.

15. Theo Hanzon met JFK.

Het was fijn om te kunnen zitten op de tribune maar het was er wel koud want je zit uit de zon. Ik had dus handschoenen aan en warme kleding.

Ik hoop dat jullie de foto's leuk vonden om naar te kijken en een reactie is altijd tof.