Paard van Christian Horner pakt zege op de renbaan

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Paard van Christian Horner pakt zege op de renbaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-22 20:17

Bokt.nl
Algemeen

Afbeelding
Christiaan en Geri Horner met jockey Hannah Hen en hun paard Lift me Up.
Foto: Screenshot Instagram

Dat Christian Horner niet vies is van wat snelheid is algemeen bekend. Hij is niet voor niets de baas van Red Bull Racing, het Formule-1 team met Max Verstappen in de gelederen. Maar niet alleen op het circuit is hij succesvol, ook op de paardenrenbaan heeft hij zijn eerste succes geboekt. Horner en zijn vrouw, de voormalig Spice Girl Geri Halliwell, zijn de eigenaren van het renpaard Lift me Up. De zesjarige bruine ruin liep dit weekend zijn tweede race. Waar hij de vorige keer een tweede plek behaalde, was het nu wel raak voor hem en zijn jockey Hannah Hen. Zij wonnen hun race, een Point-to-Point op de renbaan van Mollington in Groot-Brittanniƫ. Het leverde hen een prijzengeld van 175 Britse Pond op. Op hun Instagram laten zowel Christian Horner als Hannah Hen weten trots te zijn op het paard.

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
&if=1

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie