Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BillyJ schreef:Ik denk dat Paars eerder bedoelde dat ze in principe niet echt de intentie hebben om een fokkerij te starten maar het eerder doen als "extra atractie" om zo meer mensen te lokken.
Ze doen het echter wel op een bewuste manier dus daar kan verder niks over gezegd worden.
Druif_01 schreef:BillyJ schreef:Ik denk dat Paars eerder bedoelde dat ze in principe niet echt de intentie hebben om een fokkerij te starten maar het eerder doen als "extra atractie" om zo meer mensen te lokken.
Ze doen het echter wel op een bewuste manier dus daar kan verder niks over gezegd worden.
Maar dan heeft ze niet gelezen, want ze willen graag hun bedrijf uitbreiden en kiezen ervoor om dat middels veulens te doen (super leuk!).
Ayasha schreef:Mindim schreef:Leuk, lekkere brutale veulens icm toeristen
Ik dacht al dat ik de enige zou zijn...Worden fijne volwassen paarden als je ze dan moet afleren wat ze van de toeristen geleerd hebben.
rien10 schreef:Fokken is alleen voor mensen die de merries achter hekken, geïsoleerd van mensen en zieke kienen, stamboek verantwoord en Bokt goedgekeurd weggelegd.Niet zo elitair doen jongens.
Leuk , straks een aantal dieren die op veel gebieden al bombproof zijn.
rien10 schreef:Fokken is alleen voor mensen die de merries achter hekken, geïsoleerd van mensen en zieke kienen, stamboek verantwoord en Bokt goedgekeurd weggelegd.Niet zo elitair doen jongens.
Leuk , straks een aantal dieren die op veel gebieden al bombproof zijn.
Dreamybol schreef:Het is een artikel uit lokale media, ik geloof niet dat die de moeite nemen om een uitleg over opvoeding en alles wat er bij het goed grootbrengen van veulens komt kijken te publiceren.
Als ik een artikel schrijf voor de lokale krant over zaken op stal pikken ze er altijd de bijzinnen uit, lijkt het wel. Het moet immers leesbaar zijn voor veel meer mensen dan alleen paardenliefhebbers.
Ayasha schreef:Dreamybol schreef:Het is een artikel uit lokale media, ik geloof niet dat die de moeite nemen om een uitleg over opvoeding en alles wat er bij het goed grootbrengen van veulens komt kijken te publiceren.
Als ik een artikel schrijf voor de lokale krant over zaken op stal pikken ze er altijd de bijzinnen uit, lijkt het wel. Het moet immers leesbaar zijn voor veel meer mensen dan alleen paardenliefhebbers.
Ze geeft zelf ook een interview hè... op video zeg maar.