Moderators: Muiz, NadjaNadja, ynskek, Essie73, Ladybird, Polly, Firelight
bigone schreef:Triest, buren hebben geprobeerd de paarden te redden maar zoals zo vaak, stal zat op slot. Maakte voor de uitkomst misschien niets uit maar toch goed om over na te denken als eigenaar .
Stal niet op slot en kostbare spullen in een aparte opslag is misschien niet verkeerd.
pillow schreef:ik heb nog nooit een stal op slot gehad. En voor diefstal vd paarden ben ik niet bang, als je wat in de bewoonde wereld woont zal dat niet snel gebeuren. Zonder papieren en paspoort kan niemand er wat mee. De zadelkamer heb ik wel op slot.
AaronYve schreef:geloof me, als die rookmelder af gaat ben jij al te laat als het om stalbrand gaat. Dat gaat zo razend snel!bigone schreef:Triest, buren hebben geprobeerd de paarden te redden maar zoals zo vaak, stal zat op slot. Maakte voor de uitkomst misschien niets uit maar toch goed om over na te denken als eigenaar .
Stal niet op slot en kostbare spullen in een aparte opslag is misschien niet verkeerd.
Beter rookmelder installeren met app zodat alarm op telefoon binnenkomt. Reserve sleutel bij de buren.
Niet op slot zou ik niet blij mee zijn ivm diefstal vd paarden
Gebruikers op dit forum: Century, ComscoreBot, DotBot, Earth, fleur_yen, friezenfan2, LvA, manou_diablo, Metellica, micksage, shadowstar, Vecar en 32 bezoekers