Bokt community

Foto: Marlies Trap Fotografie
Heb je een quote gespot die we niet mogen missen? Stuur die dan per pb, incl. een linkje naar het topic, naar Bellatrix.
Het is alweer 1 mei! Wat gaat de tijd toch weer snel. Ik heb weer wat leuke quotes verzameld voor jullie.
[PP] Het leed dat pony verkopen heet. De meest rare vragen
Citaat:Ik ook. Ik ben al 15 jaar heel gelukkig met mijn Petries
Citaat:Het duurde gênant lang voor ik doorhad dat je het over Petrie laarzen had in plaats van een plat uitgesproken afkorting van Patricia
Citaat:Ik dacht wat is hier de toegevoegde waarde van voor dit topic
[ITP] Als een blok gevallen voor deze mooie meid
Citaat:..ze is zo groen als gras, maar daar wordt aan gewerkt
Citaat:Kwast, roller of spuitbus?
[LZP] Kindse dingen als volwassene...
Citaat:Wippen wordt wat minder als je ouder wordt![]()
![]()
[VSW] Het paarden-aan-huis-topic deel 8
Citaat:LOL... volgens mij heeft ze tegenwoordig meer snipperdagen dan 'werk'dagen(ik was een 'r' vergeten en toen stond er sniperdagen... worden nog linke ritjes dan
)
Hieronder staat een leuke quote maar het hele topic staat er vol mee dus ik zou zeggen lees het hele topic even door, kan je lachen.

[LZP] Kindse dingen als volwassene...
Citaat:64 en tussen dood en schijndood vond ik het leuk om laatst met die sneeuw rare gezichtjes op de voorruiten van geparkeerde auto's te tekenen
M'n man schaamde zich dood en is gewoon, zonder mij, weggereden(stond ik daar zonder sleutels buiten, wachten tot ie weer terugkwam, de buren hebben de sleutels, maar zij zijn op vakantie)
Ook dit topic [ITP] Veluwe weekend tussen de oortjes van ..... is het lezen en bekijken waard.

[ENT-HK] De wielerfanaten
Citaat:Het is wat hoor, hoop dat de klaploper goed geneest en hij niet geplakt hoeft te worden.
Was ook een smak hoor!
Citaat:Bedoel je de klaplong of ben je gewoon niet zo'n fan van Alaphillipe![]()
Morgen begint de tour van Romandië! En 6 mei, volgende week vrijdag, de Giro