Edward Gal neemt een jaar rust

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Edward Gal neemt een jaar rust

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-22 08:18

KNHS
Sport

Afbeelding
Edward Gal hier met Total US. Foto: Aniek Molenaar Fotografie

Edward Gal neemt een jaar rust en zal niet deelnemen aan wedstrijden. Dat maakte hij zojuist bekend op Instagram. Dit betekent dat Edward niet deel zal nemen aan het NK Dressuur dat van 5 t/m 8 mei plaatsvindt in Ermelo.

Edward won het NK Dressuur maar liefst twaalf keer en is op dit moment Nederlands beste dressuurruiter. Edward vertelt: "Ik rijd al zo lang wedstrijden en ik heb er altijd heel veel plezier aan beleefd. Maar na de Olympische Spelen in Tokyo voelde ik dat even rust nodig had. Ik houd er enorm van om thuis te rijden en mijn paarden te trainen. Ik wil dat graag dit jaar in alle rust blijven doen. Daarna kom ik met volle energie weer terug in de wedstrijdsport." Edward bedankt iedereen voor het begrip en hij kijkt uit naar de vele mooie momenten die nog gaan komen.

❤️ Elizabeth Olsen ❤️ Scarlet Witch ❤️
KLIK --> Volg mijn verhuizing naar een nieuwbouw woning!
"Down, down, down The Road...down The Witches Road" ~`Agatha Harkness ~

oji

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-22 16:56

Bijzonder...na bijna 2 jaar niet op wedstrijd gekund te hebben door Corona, eindelijk weer te kunnen heeft hij behoefte aan een wedstrijdstop. Je zou verwachten dat ie zou staan te springen weer wedstrijden te kunnen rijden. Thuis lekker doortrainen heeft ie al 2 jaar kunnen doen.

Misschien advocaat van de duivel.... maar ik krijg dan het gevoel, die jonge mega talentvolle paarden misschien toch te vroeg gebracht, te vroeg te veel van gevraagd onder spanning en nu misschien een flinke terugval?

fleurtjeuh

Re: Edward Gal neemt een jaar rust

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-22 17:01

Ik heb eens gelezen volgens mij dat Gal het wedstrijd rijden helemaal niet zo super leuk vind.
Hij is erin gerold en hij ziet het echt als een baan volgens mij

Love is Love

My current situation is not my final destination.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-22 17:01

Weet jij veel wat er in zijn (persoonlijke) leven speelt en waarom hij deze behoefte heeft. Maar laten vooral lekker speculeren :+

:wave: Volg je mee? -->instagram the_real_qimm

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-22 17:03

Qimm schreef:
Weet jij veel wat er in zijn (persoonlijke) leven speelt en waarom hij deze behoefte heeft. Maar laten vooral lekker speculeren :+

Ik denk dat hij zwanger is.... :D ;)

oji

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-22 17:04

Jessix schreef:

:+

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-22 17:13

Jessix schreef:
Qimm schreef:

Dat zal het zijn :j

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-22 17:23

oji schreef:
Bijzonder...na bijna 2 jaar niet op wedstrijd gekund te hebben door Corona, eindelijk weer te kunnen heeft hij behoefte aan een wedstrijdstop. Je zou verwachten dat ie zou staan te springen weer wedstrijden te kunnen rijden. Thuis lekker doortrainen heeft ie al 2 jaar kunnen doen.

Misschien advocaat van de duivel.... maar ik krijg dan het gevoel, die jonge mega talentvolle paarden misschien toch te vroeg gebracht, te vroeg te veel van gevraagd onder spanning en nu misschien een flinke terugval?

De wedstrijden in de topsport hebben toch geen 2 jaar stil gelegen? En misschien was de hele corona periode voor hem ook wel gewoon stressvol. Hoe dan ook, laat m lekker z'n rust nemen. Daar heeft niemand last van.

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-22 17:25

Jessix schreef:

Dr. Edward Hesse-Gal _O-

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie