Het Doorgeefstokje van april 2022: Queijo

Moderators: Essie73, Ladybird, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja, ynskek

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Het Doorgeefstokje van april 2022: Queijo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-22 17:08

* Bokt
Bokt Community

Afbeelding
Oropendolo ARL. Foto: Kiek ens fotografie

1. Waarom heb je je x-jaar geleden geregistreerd op Bokt?
Dat was in 2019. Om informatie op te zoeken over bepaalde onderwerpen. Ik ben vooral een meelezer en niet zo zeer een berichten plaatser. Heel vroeger ben ik ook lid geweest van Bokt enkel om mee te lezen. Maar inmiddels gebruikte ik dit email adres ook niet meer en inloggen lukte niet meer, ik heb daardoor een nieuw account aangemaakt toen ik weer terug kwam in de paarden.

2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt?
Citaat:
‘Mooie merrie! En ook een mooie hengst’

In een topic over ‘merries kijken’. Ik lees graag mee over de fokkerij.

3. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Ik denk dat ik niet bekend ben op Bokt. Dat komt omdat ik voornamelijk een meelezer ben. Ik ben het meeste actief in het PS of Sweden en Equestrian Stockholm topic denk ik dan.

4. Wat betekent http://Bokt.nl voor jou?
Even heerlijk ontspannen. Soms ben ik een paar dagen niet online, andere dagen stiekem een uur. Ik vind het leuk om iets informatiefs te lezen met de bijbehorende ervaringen van anderen. Maar net zo lief lees ik ook topics in de Huiskamer. Lees ook regelmatig nog oude topics die inmiddels niet meer actief zijn.

5. Waarom heb je voor een PRE gekozen en wat wil je nog graag met je PRE bereiken?
Vrienden hebben een trainingsstal met Iberische paarden. Zo ben ik in contact gekomen met de PRE en Lusitano. Ik vind het een geweldig ras, gevoelig en mooi. Wat ik wil bereiken met mijn PRE is dat we nog beter op elkaar ingespeeld raken met rijden. Wedstrijdambities heb ik vooralsnog niet, wil vooral lekker genieten en trainen samen met mijn paard.

6. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?
Kimley

7. Welke vraag zou je zelf aan deze Bokker willen stellen?
Ben je altijd al een fan van koudbloeden geweest of toevallig zo ingerold?

8. Zou jij in de paarden willen werken als je die mogelijkheid had. Waarom wel/waarom niet?
Ik zou niet in de paarden willen paarden. Om mij heen zie ik dat het echt keihard werken is en mijn partner heeft niets met paarden. Lijkt me sowieso al moeilijker als je 365 dagen per jaar bezig bent met je werk en je partner niet. Het is toch een way of life in veel gevallen. Ik wil het fijn bij een hobby houden.

9. Wat is je favo paardenras en waarom?
PRE en Lusitano vind ik beide prachtig maar ook Arabieren. Heel anders natuurlijk maar oh zo prachtig en lekker showy.

10. Heb je huisdieren en zo ja wat voor?
Naast paardengek ben ik ook een crazy catlady. We hebben vijf katten, waarvan twee zelf gefokt. Vier Brits Kortharen en een Exotic Shorthair. Mijn paard staat elders in een pensionstal en de katten brengen je dan weer gezelligheid thuis. Inmiddels zijn de katten gecastreerd en blijft het bij deze vijf. Mijn man is allergisch voor katten dus het gaan er (op natuurlijke wijze) vanzelf minder worden.

Afbeelding

❤️ Elizabeth Olsen ❤️ Scarlet Witch ❤️
KLIK --> Volg mijn verhuizing naar een nieuwbouw woning!
"Down, down, down The Road...down The Witches Road" ~`Agatha Harkness ~

Captain

Re: Het Doorgeefstokje van april 2022: Queijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-22 13:53

Citaat:
Ik zou niet in de paarden willen paarden.

:D

Wat een mooi paard heb je, prachtig! <3

Queijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 07:53

Captain schreef:
Citaat:
Ik zou niet in de paarden willen paarden.

:D

Wat een mooi paard heb je, prachtig! <3

HAHA stomme zin :')

Dankjewel!!

Pura Raza Española / Oro ✨

Volg ons op instagram

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie