This is Naqueen ook in Duitsland verrichtingstopper

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

This is Naqueen ook in Duitsland verrichtingstopper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-22 10:41

NRPS
Fokkerij

Afbeelding
This is Naqueen. Foto: Sandra Nieuwendijk Fotografie

Een heel stel Nederlandse hengstenhouders trok de afgelopen dagen naar Vechta om daar hun driejarige hengsten te tonen in de nieuwe Duitse verrichtingstest: de tweedaagse minitest. De vierjarige NRPS-verrichtingstopper This is Naqueen (Trafalgar x Samba Hit I) boekte groot succes: met een 9,04 gemiddeld was hij de beste vierjarige en liep hij bijna alle Duitse- en KWPN-toppers er af.

Onze verrichtingskampioen (97 punten) This is Naqueen van Jurgen van der Meijden kon de Duitse jury net zo bekoren als de NRPS-commissie. De hengst deed alles wat gastruiter Philipp Hess van hem vroeg, en op de laatste korte zijde liet hij ook zijn aanleg voor het sluiten al goed zien. De bij het KWPN in de eerste bezichtiging (2020) afgewezen hengst, die met Trafalgar x Samba Hit is ingeteeld op de onlangs overleden topmerrie Poësie, kreeg in Vechta een 8,3 voor de stap, een 9,5 voor de draf, een 9,3 voor de galop, een 9 voor de rittigkeit en een 9,2 voor de instelling.

Alleen twee driejarige hengsten scoorden gelijk of nog hoger: Paul Schockemöhles driejarige Escanto PS (Escamillo x Fürstenball x Totilas x Londonderry x Sandro Hit x volle zus Don Schufro) met een 9,43 gemiddeld, en de DSP-goedgekeurde Feliciano (Floricello x Boston x Lord Sinclair) van Zuchthof Wadenspanner kreeg ook 9,04.

❤️ Elizabeth Olsen ❤️ Scarlet Witch ❤️
KLIK --> Volg mijn verhuizing naar een nieuwbouw woning!
"Down, down, down The Road...down The Witches Road" ~`Agatha Harkness ~

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 13:24

Waarom is deze er in de eerste ronde uitgegaan bij het KWPN?

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Fitzroy

Re: This is Naqueen ook in Duitsland verrichtingstopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 13:27

Dat vraag ik me dan ook af.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 14:46

Te kort in de rug..daarom gingen alle Trafalgars er uit wat imo destijds al onterecht was. De Trafalgar x Spielberg was langgelijnd genoeg. (gelukkig is deze ook NRPS ggk) Deze hengst (This is Naqueen) viel mij irl vooral op vanwege zijn enorm brave karakter en instelling.

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 18:20

Onwijs gaaf!

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie