Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EarthFocus schreef:Zelf autistisch en PTSS.
Zonder mijn paarden had ik niet meer geleefd. De beste therapeuten die er bestaan!
Tevens bezig met mijn tweede boek, waarin autisme en de combinatie met dieren wel een groot deel is van mijn boek!
Dit was in mijn eerste boek een stuk minder, maar nu is het de tijd om dat nog meer bespreekbaar te maken.
Autisme is niet enkel maar een beperking.
EarthFocus schreef:Zelf autistisch en PTSS.
Zonder mijn paarden had ik niet meer geleefd. De beste therapeuten die er bestaan!
Tevens bezig met mijn tweede boek, waarin autisme en de combinatie met dieren wel een groot deel is van mijn boek!
Dit was in mijn eerste boek een stuk minder, maar nu is het de tijd om dat nog meer bespreekbaar te maken.
Peelie schreef:EarthFocus schreef:Zelf autistisch en PTSS.
Er is ook een enorm verband tussen PTSS en Autisme. Het een lijkt bijna niet te bestaan zonder de ander. Zeker bij "hoog functionerend" autisme.