28.000 euro voor driejarige Classical Touch

Moderators: Muiz, NadjaNadja, ynskek, Essie73, Ladybird, Polly, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nieuwsredactie

28.000 euro voor driejarige Classical Touch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-22 15:12

Equnews.nl
Algemeen

Afbeelding
Afbeelding ter illustratie. Foto: Marlies Trap Fotografie

Tijdens de online Westfalen-veiling werd de driejarige Classico TN-dochter Classical Touch uiteindelijk de veilingtopper. De schimmelmerrie verhuist voor 28.000 euro richting de Verenigde Staten van Amerika.

Het tweede geld kwam op naam van Only Love B (Emerald). De driejarige merrie uit de fokkerij van J.G. Boomkamp vertrekt eveneens naar de 'States', dit voor 24.000 euro. Voor 19.500 euro kocht een Belg Duna Z (Dominator Z) aan. Duna Z is een halfzus van premiehengst, Cornetto Uno (Cornet Obolensky).

Uitslag

Video van Classical Touch:

Disclaimer: Wij hebben geen foto die aansluit bij dit artikel, daarom hebben wij er een foto ter illustratie bij gezet. Heb jij een passende foto? Stuur dan even een PB naar één van de Nieuwsredactieleden of het Nieuwsredactie-account.

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.

Earth

Re: 28.000 euro voor driejarige Classical Touch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 15:30

Een paard wat zo onnatuurlijk springt wil je toch niet hebben? Ik ben dan direct skeptisch of zijn springen niet getrickt is...

Als wij nou veranderen dan hoeft het klimaat dat niet te doen. Loesje

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 18:20

Earth schreef:
Een paard wat zo onnatuurlijk springt wil je toch niet hebben? Ik ben dan direct skeptisch of zijn springen niet getrickt is...

Ik heb vroeger veel met jonge springpaarden gewerkt en daar zaten ze echt wel tussen die zo sprongen zonder dat het "getrickt" was.

Cherdenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 18:22

Earth schreef:

Die zal vast weleens een "voorzichtig tikje" hebben gehad. :j
knap dier om te zien

Anastasia24

Re: 28.000 euro voor driejarige Classical Touch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 18:36

Ik vind het er inderdaad ook niet zo 'natuurlijk' uitzien... Prachtig paard verder!

De rijkdom zit hem in de stilte tussen de woorden. De rust tussen de activiteiten.
Mijn paard heeft een snor.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie