Vraag het Teamlid maart 2022: Maureen95

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Vraag het Teamlid maart 2022: Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-22 19:20

* Bokt
Bokt Community

Voor de maand maart hebben we Maureen95 gestrikt om de vragen te beantwoorden.

Hoe lang ben je al teamlid?
Ik ben sinds 17 december 2021 moderator geworden. Nog maar heel kort dus. O:)

Wat is het leukst aan teamlid zijn?
Ik vind het erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen en een aanvulling te zijn op Bokt. Ik vind het leuk en fijn om mensen te helpen. Als moderator hoef je niet alleen maar politieagent te zijn, maar kan je mensen ook helpen, ondersteunen en mediaten als er problemen onderling zijn. Omdat ik nog niet zo lang in het team zit ben ik mijn mede teammies nog aan het leren kennen en kijk ik mee bij hoe zaken opgelost worden. Zoveel knopjes :D

Wat is je grootste blunder?
In de eerste paar dagen heb ik een paar keer gehad dat ik iemand zijn post verwijderde. Als je op je telefoon zit kom je wat sneller bij dat knopje. Gelukkig kan je dat zo weer corrigeren maar ik schrok de eerste paar keer wel _O-

Kan je omschrijven hoe een dag als mod eruit ziet?
Als ik wakker wordt check ik op mijn telefoon altijd even in mijn eigen berichten of er wat geplaatst is in de topics die ik volg. Als ik thuiswerk heb ik Bokt eigenlijk altijd wel openstaan. Dat is het voordeel van een kantoorbaan :D Als ik op werk zit, heb ik Bokt alleen openstaan als het rustig is.

's Avonds als ik thuiskom of als ik vrij ben en achter mijn computer zit, heb ik Bokt eigenlijk ook altijd openstaan (handig als je 2 schermen hebt). Ik houd eigenlijk de hele dag het forum en de temlijst wel in de gaten. Ook check ik of ik ergens iemand kan helpen of dat er niet een spammer bezig is :)

Ben je ook wel eens op Bokt als gewone gebruiker? Oftewel: is Bokt voor jou alleen "werk" of ook nog wel leuk tijdverdrijf?
Ik was een aantal jaar geleden zeer actief. Ik ben nu helaas huiskamerloos omdat ik niet zo consequent bent met het dagelijks posten in zo een topic :o Wel lees ik actief mee en reageer ik hier en daar wat.

Welke gebeurtenis op Bokt is jou altijd bijgebleven?
De 1 aprilgrap van Tweakers x Bokt. Wat een fantastische jaren heb ik toen gehad. De vriendengroep was groot en ontzettend gezellig. Ik heb toen zoveel lieve mensen leren kennen. Eigenlijk jammer dat het uit elkaar gevallen is met de jaren. Ik draag iedereen nog altijd een warm hart toe :+:

Afbeelding
Maureen met Zafira

Je doet werk voor een paardenforum. Wat is jouw relatie met paarden?
Toen ik klein was, vond ik paarden altijd al erg leuk. In een van mijn pleeggezinnen ben ik een paar keer naar ponykamp geweest. Dat was fantastisch! Toen ik bij dat pleeggezin weg moest, omdat ik daar niet op mijn plek zat, kwam ik terecht bij hele lieve gezinshuisouders die voor mij nog steeds als mijn eigen ouders voelen. Meer over hen kan je hier lezen: [VN] Bokt Op bezoek bij: Eric Lammertsma van Human Horse Power. Ik kreeg daar mijn eigen paard Orin. Een lieve eigenwijze Fjord. Orin is echt mijn once in a lifetime paard. Ik heb daar ontzettend veel over paarden geleerd. Rond mijn 18de verjaardag heb ik toen mijn eigen paard gekocht. Een hele gave Quartermerrie. Daarna heb ik nog een lieve fjordenmerrie (zie foto) gehad. Daar heb ik zoveel van geleerd. Het was ook echt een knuffelkont. Ik heb haar uiteindelijk ook verkocht. Nu ben ik paardloos en langzaamaan opzoek naar een adresje waar ik af en toe eens kan rijden. Je gaat het toch missen :)

Je doet ook fotografie, hoe lang doe je het al en wat vindt je nou het leukste om te fotograferen. Wat zijn je toekomstplannen met fotografie?
Ik heb mijn eerste camera iets van 8 jaar geleden gekocht. Ik ben toen op evenementen gaan fotograferen en langzaam aan mee gaan doen met fotomeetings op Bokt. Afgelopen jaar heb ik mij meer gericht op het hondenportretfoto's. Ik hoop dat binnenkort weer op te kunnen pakken.

Je woont sinds november in je eigen appartementje en je hebt nu 2 katten, hoe bevalt dat?
Na jaren wachten heb ik eindelijk mijn eigen appartementje waar ik ontzettend blij mee ben :D Half december heb ik mijn eerste poes kunnen verwelkomen uit Ibiza. Chloe heet ze. Ze is nu rond de 8 maanden oud. Sinds begin deze maand heb ik er een tweede poes bij. Eevee die ook uit Ibiza komt. Binnenkort komt er nog een voorsteltopic van haar maar ze heeft veel tijd nodig om te wennen. Maar dat zal uiteindelijk vast goed komen :D

Afbeelding
Chloë. Foto privé archief Maureen

❤️ Elizabeth Olsen ❤️ Scarlet Witch ❤️
KLIK --> Volg mijn verhuizing naar een nieuwbouw woning!
"Down, down, down The Road...down The Witches Road" ~`Agatha Harkness ~

AlwaysH

Re: Vraag het Teamlid maart 2022: Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-22 19:41

Super leuk Maureen!

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-22 20:17

AlwaysH schreef:
Super leuk Maureen!

Dankjewel *D

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-22 22:23

Wat een leuk stuk Maureen!

Ik heb nog een leuk honden projectje voor je camera, de pup is inmiddels een jaar oud hoor! Dus als je nog meer van die 'ren' foto's wil, kunnen ze nu nog bruter _O-

Afbeelding

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-22 22:54

Ooh ja dat lijkt me gaaf! Ik weet zeker dat het hilarische foto's gaan worden. We spreken snel af :D

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 08:00

Superleuk stukje Maureen! :D

Niet perfect is ook goed

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 08:03

Leuk stukje maureen.

Fog on her glasses, From the still steaming tea, A book in her hand, As she casually reads.
A catch in her breath, As the Climax grows near, She's deaf to the world : The book's all she can hear.
She's completely lost now, or perhaps she is found,
In this strange paper world
That's far from the ground.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 08:29

Leuk stukje, en je naam komt me zo bekend voor..wellicht van een fotomeeting. :-)

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 11:01

Leuk stukje! <3

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 17:46

Chloe! <3

Leuk om te lezen idd. :j

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie