Algemeen

Foto: Privé bezit Feline
Aanstaande zondag 7 november begint op SBS6 het nieuwe programma 'Liefde voor paarden'. Een programma boordevol informatie op het gebied van verzorging, welzijn, transport, revalidatie en heel veel meer. Daarnaast beantwoordt dressuuramazone Anky van Grunsven kijkersvragen. De presentatie van het programma is in handen van Feline de Jonge, op Bokt ook wel bekend als Felinehoi. Feline gaat bij paardenbedrijven en paardenmensen langs om alles rondom paarden in beeld te brengen.
Presenteren
Wij hebben Feline gevraagd hoe het presenteren haar bevallen is. "Het presenteren zelf was echt super leuk om te doen, de regisseur hielp ook goed en het was fijn dat het allemaal niet in een keer perfect hoefde. Maar als ik kritisch naar mezelf kijk vielen mijn skills eigenlijk best tegen. En dat komt echt puur omdat ik 0,0 ervaring heb en niemand mij ooit een tip heeft gegeven, dat had ik graag achteraf gezien van te voren wel anders willen doen door bijvoorbeeld een presenteer cursus te volgen. Natuurlijk wist ik dat het anders zou zijn dan het vloggen, maar er waren echt 101 dingen die ik uit gewoonte (of mezelf aangeleerd te hebben door de jaren heen) anders moest doen en dat was soms best even moeilijk! Ik heb mezelf na een paar opname dagen pas voor het eerst terug gezien en dacht; wie is dit? Zo kon ik toch reflecteren op hoe ik overkwam en meer mezelf zijn tijdens de rest van de opnames."
Vervolg
Op de vraag of er een vervolg komt antwoord Feline: "Wie weet! Dat hangt uiteraard volledig af van de kijkcijfers

Kijktip
Op tv vanaf zondag 7 november
SBS 6 - 12:30 tot 13:00 uur
Herhaling zaterdag 13 november 12.00 - 12.30 uur
Klik hier voor een voorproefje op Facebook.