Lift Me Up, van Christian en Geri Horner, tweede bij zijn eerste race

Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 49521
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Lift Me Up, van Christian en Geri Horner, tweede bij zijn eerste race

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-22 19:17

Bokt.nl
Sport

Afbeelding
Christian Horner. Foto: Printscreen Instagram Christian Horner.


Christian Horner is succesvol in de racewereld. Niet alleen in de wereld van autoraces, maar ook in die van de paardenraces. Christian is teambaas van Red Bull Racing, het team van Max Verstappen. Daarnaast is hij, samen met zijn vrouw ex Spice Girl Geri, ook de eigenaar van het renpaard Lift Me Up, die in het dagelijks leven de naam Hector draagt.

Lift Me Up heeft vorige week zijn eerste wedstrijd gelopen, en daarin was hij succesvol. De overwinning zat er niet in, maar Lift Me Up en zijn jockey, Hannah Rachael Henn wisten wel een prachtige tweede plaats te behalen.

Christian deelt het volgende op Instagram: "De allereerste race als eigenaar van een renpaard! Goed gedaan "Lift Me Up" en @hannah_henn op zijn debuut ook finishen op het podium in P2!!!"

Zijn vrouw Geri schrijft op Instagram: "Ons allereerste renpaard Hector, daar is hij. Dit is toch onze allereerste race? Racen onder de naam 'Lift Me Up', vandaag is het jouw dag. Je gaat ons laten zien waar je van gemaakt bent, niet waar.Je bent geweldig en ik denk dat je het kan, trots op je! Wat er ook gebeurt, we zijn trots op je!"