Trailer slaat twee keer over de kop: getuigen gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Trailer slaat twee keer over de kop: getuigen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-22 20:34

Bokt.nl
Algemeen
Ingezonden door Ineke2

Afbeelding
De trailer en de paarden.
Foto: Printscreen Fleur de Vries op Facebook.

Het is de nachtmerrie van elke paardeneigenaar: een ongeluk met de trailer. Deze nachtmerrie werd werkelijkheid voor dressuuramazone Fleur de Vries. Toen ze met twee paarden onderweg was naar de hoefsmid, sloeg haar trailer twee keer over de kop. Ze vermoedt dat ze van achter is aangereden, maar dit kan ze niet met zekerheid zeggen, want het onderzoek loopt nog. Bij het ongeluk op de A59 bij Fijnaart was ook een Audi aanwezig, die flinke beschadigingen opliep. Fleur is op zoek naar getuigen. Klik hier voor een link naar haar Facebookpagina.

Op een gegeven moment voelde Fleur gestommel achter zich: "Ongeveer zoals je kan voelen als ze gaan bokken. Ik keek natuurlijk naar achteren en toen zag ik mijn trailer naar rechts afbuigen, helemaal los van de auto. De trailer is daarna tegen de vangrail geklapt en twee keer over de kop geslagen. De trekhaak van mijn auto is ook scheef weggedrukt, voor mijn gevoel kan het bijna niet anders dan dat ik van achteren ben aangereden. Het vermoeden bestaat dat ik ben aangereden, maar dat onderzoek loopt nog. Gelukkig dat de twee paarden samen op de trailer stonden, dat heeft ze gered. Ik ben in de trailer geklommen en heb ze los kunnen maken. Ter observatie zijn ze een nacht in de dierenkliniek in Roosendaal gebleven en daarna gelukkig heel kalm in een kleine vrachtwagen naar huis vervoerd. Het ene paard heeft wat schaafwonden op het hoofd, het andere lijkt wat last van z’n nek te hebben. Gelukkig lopen ze nu rustig in de paddock."

Fleur de Vries op Facebook schreef:
Voor iedereen die zich afvraagt hoe het met mij en m’n paarden gaat, het gaat goed. Enorm geluk gehad. Paarden hebben wat schrammetjes maar zijn weer veilig thuis.

Selina

Re: Trailer slaat twee keer over de kop: getuigen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 20:43

Wat een wonder dat die paarden alleen wat schrammen hadden :wow:

Hatikvah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 21:01

Wat fijn dat die paarden niks ernstigs hebben opgelopen. het zal je maar gebeuren...

Follow your dreams

silvia58

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 21:16

Wat een nachtmerrie is dit.....
Jullie hebben allemaal een engeltje op het schouder gehad.
Gelukkig zijn jij en de paarden er nog redelijk goed van af gekomen.
Heel veel sterkte :(:)

Hoevenkop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 21:28

.
Laatst bijgewerkt door Hoevenkop op 20-03-23 07:39, in het totaal 1 keer bewerkt

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 21:40

Wat een wonder dat die er zo goed vanaf gekomen zijn! Hopelijk komen ze erachter wat er is gebeurd.

Lees hier over mijn reis van 2,5 maanden naar Canada: [BEU] Van dressuur in Nederland naar cowgirl in Canada, eh!

Haycan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 23:54

Als je de foto’s ziet begrijp je niet dat de paarden er enkel met wat schrammen vanaf zijn gekomen. Wat een geluk bij dit vreselijke ongeluk. Nachtmerrie van iedere paardeneigenaar. Hopelijk valt het met de spieren van de paarden ook mee.

Hopelijk komen ze erachter wat er gebeurd is.

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 01:02

Jeetje zeg!! Da’s ook een goeie trailer geweest. Hopelijk houden de paarden er niets aan over. Dat mag dan echt een wonder heten.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 01:31

Jemig, was dat een trailer of een tank? Wat een opluchting dat ze er zo goed afgekomen zijn

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie