Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mellamoshan schreef:Sorry dat ik niet enthousiast ben, maar dus voor de hele uhr 4 vignetten nodig? Dat wordt alsnog een dure grap, naast een al zo dure hobby. De natuur is toch voor iedereen?
Hoe gaat dat dan met bijvoorbeeld mtb paden? Fiets en wandelpaden? Die worden toch ook onderhouden en bekostigd…
Ik vind het geen positieve ontwikkeling, sorry.
mellamoshan schreef:Sorry dat ik niet enthousiast ben, maar dus voor de hele uhr 4 vignetten nodig? Dat wordt alsnog een dure grap, naast een al zo dure hobby. De natuur is toch voor iedereen?
Hoe gaat dat dan met bijvoorbeeld mtb paden? Fiets en wandelpaden? Die worden toch ook onderhouden en bekostigd…
Loretta schreef:Ik vraag me dan af of er ook daadwerkelijk meer aan het onderhoud gedaan gaat worden. Als je er voor betaald wil je er ook iets voor terug zien. Of is het enkel een extra inkomsten bron voor de groene graaiers.
Tarico schreef:Loretta schreef:Ik vraag me dan af of er ook daadwerkelijk meer aan het onderhoud gedaan gaat worden. Als je er voor betaald wil je er ook iets voor terug zien. Of is het enkel een extra inkomsten bron voor de groene graaiers.
Ik hoop het welIk heb onlangs het vignet gekocht maar de keren dat ik nu op de Utrechtse Heuvelrug heb gereden heb ik weinig goede paden gezien helaas. Juist om die reden uitgeweken van Noord-Brabant naar Utrecht maar de paden zijn daar nog erger dan in het Mastbos.
Tarico schreef:Loretta schreef:Ik vraag me dan af of er ook daadwerkelijk meer aan het onderhoud gedaan gaat worden. Als je er voor betaald wil je er ook iets voor terug zien. Of is het enkel een extra inkomsten bron voor de groene graaiers.
Ik hoop het welIk heb onlangs het vignet gekocht maar de keren dat ik nu op de Utrechtse Heuvelrug heb gereden heb ik weinig goede paden gezien helaas. Juist om die reden uitgeweken van Noord-Brabant naar Utrecht maar de paden zijn daar nog erger dan in het Mastbos.
Nico12 schreef:mellamoshan schreef:Sorry dat ik niet enthousiast ben, maar dus voor de hele uhr 4 vignetten nodig? Dat wordt alsnog een dure grap, naast een al zo dure hobby. De natuur is toch voor iedereen?
Als je een paard kunt rijden/ kopen en onderhouden dan lijkt mij die 60 eurotjes peanuts.
Nico12 schreef:mellamoshan schreef:Sorry dat ik niet enthousiast ben, maar dus voor de hele uhr 4 vignetten nodig? Dat wordt alsnog een dure grap, naast een al zo dure hobby. [url]De natuur is toch voor iedereen?[/url]
Als je een paard kunt rijden/ kopen en onderhouden dan lijkt mij die 60 eurotjes peanuts.
SusanH schreef:Gisteren met het uitlaten van de hond 1 van de nieuwe bordjes gespot. Met QR code. Dus wij nieuwsgierig en code gescand, dacht dat is handig, misschien info over de route, of waar je het vignet kan kopen. Is het reclame.
Hilary schreef:SusanH schreef:Gisteren met het uitlaten van de hond 1 van de nieuwe bordjes gespot. Met QR code. Dus wij nieuwsgierig en code gescand, dacht dat is handig, misschien info over de route, of waar je het vignet kan kopen. Is het reclame.
Vreemd! Heb je de link nog waar de QR heen leidde?
Edit: met de code van het door mij gefotografeerde bordje vorige week kom ik gewoon hier: https://www.np-utrechtseheuvelrug.nl/ruitervignetuh/
Gebruikers op dit forum: Dries1990, Gabortje, Klis, turtlelito en 7 bezoekers