Esmee van Gijtenbeek start nieuw hoofdstuk in het buitenland

Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 104129
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Esmee van Gijtenbeek start nieuw hoofdstuk in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-22 09:45

Equnews
Sport

Afbeelding
Esmee van Gijtenbeek met Kenzo. Foto: Aniek1985




Grand Prix-amazone Esmee van Gijtenbeek gaat verhuizen naar het buitenland. Samen met haar moeder Lizbeth de Jager, broer Laurens en vriend Martijn maken ze volgende maand hun opmars naar Spanje. Ze laat ook weten dat ze natuurlijk al haar paarden zal meenemen naar hun nieuwe stekje in het buitenland.

Eindelijk mag het hoge woord eruit. Wij zijn eigenaren geworden van dit fantastisch sfeervolle landgoed in Spanje. Hier zijn we al een hele poos mee bezig “achter de schermen” en ontzettend leuk en trots dat dit ons gegund is. Een groot avontuur waar we enorm naar uit kijken en veel zin in hebben! Paarden aan huis, 8ha grond en dubbele bewoning, een heerlijk klimaat! Op naar meer rust en vrijheid. Kijk enorm uit naar wat de toekomst zal brengen. Dit alles samen met mijn moeder Lizbeth de Jager, broertje Laurens van Gijtenbeek en mijn fb loze vriend Martijn en de paarden gaan mee uiteraard", schrijft Esmee van Gijtenbeek.

Suzanne F.

Berichten: 50578
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 09:57

Jeetje wat een avontuur! Wat spannend. Heel veel succes gewenst in Spanje!
Heb je daar wel goede faciliteiten om te kunnen trainen?

Getup

Berichten: 8577
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 10:10

Vraag me af, of het rijden van wedstrijden een beetje te doen is qua afstanden?

BigOne
Berichten: 39440
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Esmee van Gijtenbeek start nieuw hoofdstuk in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 10:19

Op haar insta staan foto’s , echt prachtig. En tevens geeft ze in een andere post ook aan waarom ze afscheid van Bosco en Ferguson heeft genomen.
Hoop dat ze als familie snel hun draai vinden en wens haar veel succes.