Vandaag en morgen NRPS hengstenkeuring

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nieuwsredactie

Vandaag en morgen NRPS hengstenkeuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-22 17:52

Persbericht NRPS
Fokkerij

Afbeelding
Afbeelding ter illustratie. Foto: Sandra Nieuwendijk.

ERMELO – De hengstenkeuring van het NRPS vindt vandaag en morgen, 17 en 18 februari plaats op het Nationaal Hippisch Centrum. Het worden twee volle dagen met op donderdag de ponyhengsten (22 aanmeldingen) en de springpaarden (9 aanmeldingen), en op vrijdag de hele dag dressuur (27 hengsten aangemeld).

De opzet van de hengstenkeuring heeft een kleine aanpassing ondergaan: de presentatie in de tweede bezichtiging wordt namelijk iets uitgebreid.
Het programma met de deelnemers en tijdsindeling staat hier (donderdag) en hier (vrijdag).

Beide dagen zijn live te volgen via ClipMyHorse.

Ondanks het wegvallen van de corona-beperkingen, was het voor de donderdag niet meer haalbaar voor de KNHS om het evenement volledig vrij te geven voor publiek; over de vrijdag wordt wat toeschouwers betreft nog met de KNHS onderhandeld.

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.

purny

Re: Vandaag en morgen NRPS hengstenkeuring

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 17:59

Gaat het morgen wel door ivm de storm?

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

petraaken

Re: Vandaag en morgen NRPS hengstenkeuring

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 14:28

ZE zijn in elk geval bezig zie ik nu op de livestream.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie