Hartenkreten: Valentijnseditie

Moderators: Essie73, Polly, xingridx, Firelight, Ladybird, Muiz, Mjetterd, NadjaNadja, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14555
Geregistreerd: 20-04-16

Hartenkreten: Valentijnseditie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-22 01:20

*Bokt.nl
Community



Vandaag is het 14 februari, Valentijnsdag. De dag van de liefde, in welke vorm dan ook. Bij uitstek de geschikte dag om iemand anders te laten weten wat je voelt voor hem of haar. Of iemand te laten weten dat je heel dankbaar bent voor iets dat hij of zij voor jou gedaan heeft. Speciaal voor deze dag hebben wij eenmalig de rubriek "Hartenkreten" nieuw leven ingeblazen. Vorige week vroegen we jullie om jullie hartenkreten in te sturen. Dat hebben jullie zeker gedaan! Er waren genoeg Bokkers die ons een berichtje stuurden. Al deze hartenkreten hebben wij hier voor jullie verzameld.

Heb je geen hartenkreet ingestuurd, maar wil je alsnog iets tegen een andere Bokker zeggen? Je mag deze hartenkreten altijd onder dit bericht, in het topic achterlaten. Wie weet leest die ander het alsnog!

Wij wensen jullie een hele liefdevolle Valentijnsdag toe!



oscar schreef:
Lieve collega’s,

Ik wil jullie graag allemaal een fijne Valentijnsdag toewensen!

Speciaal voor mijn allerliefste Beheer-maatje Ods(ie) die mij altijd helpt en me overal in steunt.

Dank je wel allemaal en maak er een leuke dag van!

Liefs, Mo (Oscar)


~~♥~~


Roosch schreef:
Speciaal voor jou Wientje! Een aantal jaren geleden hebben we elkaar leren kennen door een kerstpakkettentopic en nu jaren later ben jij diegene die me altijd verrast met de leukste dingen, mijn Ritualsverslaving met me deelt en waar ik tegenwoordig zelfs een "doos van Roos" heb. :') veel liefs van mij op deze Valentijnsdag! :*


~~♥~~


Neonlight schreef:
Ik wil graag een hartekreetje voor Pien_2010. Pien staat altijd klaar met haar lieve reacties voor iedereen. <3 Afgelopen zomer heb ik haar eindelijk mogen ontmoeten, en het was een geweldig weekend, zoals Pien is op Bokt is ze ook in het echt. Ik wil haar en haar man ook nog van harte bedanken voor de gastvrijheid.


~~♥~~


Citaat:
Lieve zus Daphne__!

Je bent mijn beste vriendin. Ik had me geen beter persoon naast me kunnen wensen. Je helpt me, steunt me en geeft me soms een schop onder mijn kont als dat nodig is.

We hebben samen onze droom waargemaakt. Het beding met 1 paard en al snel volgde 2 en snel daarna nog meer. We hebben topresultaten op wedstrijden en keuringen. Dat doen we allemaal samen.

We zijn een geweldig team en ik hoop dat we zo nog jaren door mogen gaan. Hou van je <3

X Melvern


~~♥~~


Citaat:
Even een hartekreet voor mijn mede NR-leden en hoofd NR…. Ik ben blij dat ik met jullie mag samenwerken <3


~~♥~~


Bellatrix schreef:
Ik wil als eerste mijn dankbaarheid uitten naar het NR team. Bedankt voor alle hulp in het begin en we gaan er een super goed jaar van maken op nieuwsgebied. :))

Ten tweede wil ik Bokt in het algemeen bedanken, Bokt is al 20 jaar een groot deel van mijn leven en het heeft mij veel vriendschappen en gelukkige momenten opgeleverd.

Ik vind iedereen in mijn HK's super gezellig maar ik wil een extra shout out geven aan bokkers MarlonNaldo, Maureen95, Mandyy en Banjer. Bedankt dat jullie mijn leven net wat leuker en gezelliger maken. :*


~~♥~~


MarlonNaldo schreef:
Lieve Bellatrix,

Ik wil je even int zonnetje zetten omdat je heel speciaal voor me bent. Je bent mijn liefste vriendinnetje waar ik heel veel van houd <3


~~♥~~


Olina schreef:
Voor Sadira:
Deze maand 10 jaar geleden hebben we elkaar voor het eerst gezien en ondertussen alweer 8,5 jaar samen. Elkaar leren kennen via Bokt, dus geen betere plaats om op Valentijnsdag een berichtje op te zetten voor jou.
Ik ben nog altijd zo gelukkig met je, en ik hoop dat we dat ook voor altijd samen blijven! Dankjewel mijn lieverd, dat je er altijd voor me bent en dat ik jou mijn vriendin mag noemen <3

Voor Robijntjah:
2007 was onze eerste boktmeeting, schaatsen in Eindhoven, ik toen nog als jong 14-jarig meisje. Wie had ooit kunnen bedenken dat we nu 15 jaar later zulke goede vrienden zouden zijn! Ik hoop dat onze vriendschap nog heel erg lang gaat duren en dat we samen nog veel mooie momenten meemaken <3

Voor Muurp:
Ook al spreken we elkaar met periodes meer en minder, ik ben heel blij dat ik je dit jaar alweer 10 jaar geleden op een fotomeeting via Bokt heb leren kennen! Met sommige mensen weet je gewoon dat het goed zit, ook al zie je elkaar minder vaak. Je bent een dierbaar vriendinnetje voor me! Ik hoop dat je 2022 een stukje makkelijker zal zijn dan je 2021 <3


~~♥~~


Citaat:
Voor alle gebruikers op Bokt:
Ik wens jullie een hele fijne en liefdevolke valentijnsdag

Voor het team van Bokt en het beheer:
Mijn lieve collega's wens ik natuurlijk ook een super fijne valentijnsdag met een extra vermelding voor de nieuwsredactieleden: Kanjers <3

Firelight


~~♥~~
Laatst bijgewerkt door Bellatrix op 16-02-22 18:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tekst aangepast

Ods
Forumcoördinator

Berichten: 39085
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 06:43

Wat een heerlijk topic met allemaal herkenbaar lieve berichten!

Kan mij vinden in de woorden van Bellatrix, ook ik zit al jaren op Bokt en zoveel lieve en dierbare mensen ontmoet. Maar kan ook enorm genieten van de vriendschappen van andere! Daarom dank aan jullie ieder wie Bokt tot iets moois heeft gemaakt, een super fijne plek om te zijn!

Met een <3 voor het geweldige Boktteam, geniet van de samenwerking
en stuk voor stuk zijn jullie heel speciaal +:)+

Een speciale hartenkreet naar mijn rooie Buddy Oscar, altijd een feestje om met je samen te werken Mo, dank voor je altijd fijne wijze woorden :*

Mandyy

Berichten: 30647
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 09:51

Wat mooi om deze berichten te lezen!
Ik zie ook mijn naam! :oo Wat super lief Marlies! <3 Ik ben ook blij dat ik jou via Bokt heb leren kennen. Jaren geleden en al veel leuke momenten meegemaakt (jureren, foto's maken, spelletjesmiddagen etc). :D

Ik sluit me volledig aan bij de dankbaarheid voor Bokt. Al jaren lid en zo veel moois meegemaakt (en ook de verdrietige dingen kunnen delen en er voor elkaar kunnen zijn).

Muurp

Berichten: 15143
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Hartenkreten: Valentijnsedititie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 09:56

Ohhhh Dees <3 Wat lief! <3 <3

Josien_

Berichten: 9120
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: Hartenkreten: Valentijnsedititie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 10:14

Wat een leuke berichten en zo lief voor iedereen :D!
Mooi dat Bokt zo veel voor mensen kan betekenen.

Wel grappig; ik was ook bij die schaatsmeeting in Eindhoven. Ik kan me nog herinneren dat die heel erg gezellig was!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 49085
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: Hartenkreten: Valentijnsedititie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 10:19

Bella :+:

Appeltje_1

Berichten: 2447
Geregistreerd: 20-05-21
Woonplaats: Ergens in de stad

Re: Hartenkreten: Valentijnsedititie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 10:46

Wat een mooie berichten zijn er weer voor elkaar geplaatst! <3 <3

Danielleeee_
Berichten: 3227
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 12:49

Wat een lieve berichten <3 Ik hou van Bokt! Zo mooi om te zien hoeveel vriendschappen al zijn ontstaan door Bokt. Hopelijk volgen er nog veel meer :+:

Amado7

Berichten: 10773
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Hartenkreten: Valentijnsedititie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 13:06

Wat super lief van iedereen! <3

Plop1997

Berichten: 1423
Geregistreerd: 27-02-21
Woonplaats: Limburg

Re: Hartenkreten: Valentijnsedititie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 22:04

Wat lief van iedereen!
Fijne Valentijnsdag, ook van Valentijn:
Afbeelding

xPabloBokt

Berichten: 9641
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 22:06

Ik wil iedereen op bokt bedanken, in het bijzonder de bokkers die betrokken zijn geweest bij het topic over mijn moeder en die mij een hart onder de riem hebben gestoken in het ergernissentopic of via pb. Jullie zijn me veel waard geweest de afgelopen periode, dank jullie wel <3

Maureen95

Berichten: 16322
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 22:12

Ooh Marlies wat lief je dat je mij ook genoemd hebt <3 Ik ben ook blij dat ik jou heb leren kennen via Bokt. De tijd gaat snel :D Op naar nog meer jaren vol gezelligheid :*

Ik wil daarnaast alle bokkers wat liefde geven. Bokt is echt onderdeel van mijn leven geworden. Heb er zoveel leuke mensen leren kennen! Helaas spreek ik niet iedereen meer maar jullie zijn lieverds <3

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 103239
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Hartenkreten: Valentijnsedititie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 22:16

Tuurlijk noem ik jou ook, we doen geregeld samen leuke dingen, dingen die mij blij maken. En dat is het waard om te noemen. :*

pien_2010

Berichten: 44678
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 22:31

Lieve Neonlight je berichtje verrast mij en mijn man enorm. Het was geweldig om jullie hier te hebben en jullie zijn altijd welkom. Dank je wel.

Voor alle bokkers, het is fijn om met jullie uit te wisselen. Meestal gezellig, soms schuurt het wat, maar het is altijd boeiend.
Dank jullie wel want met elkaar zijn we bokt community.
Groetjes Pien

Amado7

Berichten: 10773
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 22:44

Ik wil trouwens ook even gebruikmaken van dit topic.

Ik wil Janneke2 bedanken voor haar bijdrage in mijn topic. Ik ken je niet maar ik wil je bedanken voor hoe uitgebreid je reageert en je hier de tijd voor genomen hebt, ook om pb's te beantwoorden. Ik waardeer jouw posts in mijn topic onwijs. :*

moonsparkle
Berichten: 22045
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 22:51

Ik bedank SteffiiY die zoveel aanbied in het weggeeftopic ik ben super blij met m'n fruitschaal :D

En jetm, het contact via pb is inmiddels een tijd terug maar ik ben je nog steeds dankbaar voor het willen lezen van mijn berichten +:)+

Anoniem

Re: Hartenkreten: Valentijnsedititie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 20:16

Lief Dees <3

En alle andere berichten natuurlijk ook!

Roosch

Berichten: 36996
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 20:19

moonsparkle schreef:
Ik bedank SteffiiY die zoveel aanbied in het weggeeftopic ik ben super blij met m'n fruitschaal :D

En jetm, het contact via pb is inmiddels een tijd terug maar ik ben je nog steeds dankbaar voor het willen lezen van mijn berichten +:)+

Ik sluit me aan bij je eerste bericht! Super hoe zij zoveel weggeeft, heb zelf ook het geluk gehad dat ik iets gekregen heb. Dankjewel Steffi!!