Let op! Nep livestreams KWPN Hengstenkeuring in omloop

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

Let op! Nep livestreams KWPN Hengstenkeuring in omloop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-22 17:55

*KWPN
Fokkerij

Afbeelding
Afbeelding ter illustratie. Foto: Bellatrix.

Op Facebook zijn diverse nep livestreams van de KWPN Hengstenkeuring in omloop. Bij het klikken op de link naar deze livestreams wordt gevraagd om een account aan te maken, waarbij creditcardgegevens worden gevraagd. Trap hier alstublieft niet in, het KWPN vraagt nooit om creditcardgegevens.

Wat kunnen we hieraan doen?
Indien u vermoedt dat deze Facebookberichten niet van ons afkomstig zijn, kunt u deze berichten rapporteren. Dat doet u door op de drie bolletjes te klikken die rechts bovenin in iedere Facebookpost zijn te vinden. Ontvolg daarbij ook de pagina’s die niet van ons afkomstig zijn. Op Facebook kunt u het KWPN volgen via de pagina’s KWPN, KWPN International en KWPN Auctions.

Gratis livestreams
Kijk dan naar de gratis livestreams op KWPN.nl, KWPN.org en KWPN.tv. Ook ClipMyHorse zendt de gehele hengstenkeuring live uit. Alle andere livestreams zijn oplichting.

Wilt u niets missen van de KWPN Hengstenkeuring?
Meld u dan gratis aan voor de KWPN-nieuwsbrief waarin we u tijdens en na de KWPN Hengstenkeuring informeren over allerlei relevante onderwerpen. Klik hier om aan te melden. Voor meer informatie en het programma over de KWPN Hengstenkeuring bezoekt u de speciale pagina.

chamion
Huisheks

Re: Let op! Nep livestreams KWPN Hengstenkeuring in omloop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 20:19

Ze zijn zich wel aan het richten op de paarden zeg.
Vanuit mijn werk was er een mail naar mij doorgestuurd wat leek op een mail van Equitana. Collega dacht dat het een echte was. Maar ten eerste was het logo niet overal even netjes. En waren de websites op .it of .be aan het eindigen ipv .de. En ze vertelde dat het dit jaar de 50ste editie was. Ik kom er al lang en volg de site actief, en daar stond er helemaal niks over dus dat was voor mij erg duidelijk. Collega schaamde zich dat ze het niks herkent had :+

Maar bedankt voor de waarschuwing.