Bokt
Algemeen

Afbeelding ter illustratie. Foto: Marlies Trap
Shining Spark is een bekende naam in de westersport. Hij was een dekhengst met de mooie palominokleur. Hij is geboren in 1989 en heeft een mooie carrière gehad. Hij was actief in de reiningsport en heeft vele overwinningen op zijn naam staan. Hij stond ter dekking bij Carol Rose Quarterhorses in Gainesville, Texas. Hij is helaas op 32 jarige leeftijd overleden.
Op Facebook zegt de eigenaresse het volgende:
Shining Spark: 18 januari 1989 - 27 december 2021.
Gezegend met een onmetelijke diepte van leven."
Hoe helder Shining Spark's geest, hart en ogen ook straalden, ik wist in mijn hart dat zijn lichaam moe begon te worden. Vandaag, drie weken voor zijn 33ste verjaardag, hebben we het besluit genomen om afscheid te nemen. Shiner was altijd een wijze, vriendelijke heer en meer dan 32 jaar lang was hij het "hart en de ziel" van Carol Rose Quarter Horses. Hij leefde een legendarisch leven en had een enorme impact op zo veel families, vrienden, jonge mensen en paardendisciplines wereldwijd. Hij vervulde mijn dromen en inspireerde zo veel anderen. Zijn leven overtrof de verwachtingen, zijn carrière en veelzijdigheid waren ongeëvenaard. Het zal altijd een eer en een voorrecht zijn om te hebben mogen delen in zijn levenswerk en om deel uit te maken van zijn nalatenschap en zijn toekomst. Vaarwel Shiner, je zult voor altijd de stralende vonk in mijn hart zijn, en voor zo vele anderen - je deed je naam in alle opzichten eer aan. Rust in vrede mijn vriend.
Speciale dank aan Humberto Camacho, Todd Wagner, Sam Rose, Dr. Joe Carter en zijn staf voor jullie liefde en hulp bij Shiner's laatste momenten.
Hier een filmpje van zijn leven:
Pedigree van Shining Spark: https://www.allbreedpedigree.com/shining+spark