Toekomst Dujardin en Gio staat nog niet vast

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Toekomst Dujardin en Gio staat nog niet vast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-21 20:38

Bokt
Sport

Afbeelding
Charlotte & Gio. Foto: © FEI/Liz Gregg

Charlotte Dujardin heeft Gio verkocht aan Sarah Pidgley. Ze startte hem nog wel op de wereldbekerwedstrijd in Londen. Daar behaalde ze 2 persoonlijke records met hem. Na een succesvol jaar met het team en individuele medailles op de Olympische Spelen zit er waarschijnlijk nog meer in. Maar door de verkoop is de toekomst voor het gouden duo wel onzeker. "Ik deel hem met Annabella en het is voor nu gewoon afwachten. Ik weet niet wat het plan is".

De vraag is of we Dujardin & Gio nog eens samen in de ring gaan zien. Ze beantwoorde deze vraag met dat ze nog niet weet hoe het gaat lopen. Omdat het allemaal zo snel is gegaan hebben we nog geen plan kunnen maken. "Annabelle en Gio zijn een geweldig team, ze werken zo magisch samen, ik kan er emotioneel van worden" zegt Charlotte. "Zij leert op dit jonge Grand Prix paard al het Grand Prix werk".

Toekomst

Charlotte vervolgt: "Annabelle is echt een amazone voor de toekomst en heeft een geweldige carrière voor de boeg. Samen met Gio maakt ze magie. Ze hoeft haar benen maar te bewegen en hij maakt de wissels. Bij haar draait hij zijn pirouettes voor een 9. Piaffe en passage gaan hun samen makkelijk af. Dit is een mooi team voor de toekomst!"

Anoniem

Re: Toekomst Dujardin en Gio staat nog niet vast

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 08:58

kijk er naar uit, met deze instructie en een goed opgeleid paard kunnen we - als alles gezond blijft - genieten van mooie paardensport
Of onder Charlotte of onder Annabelle, Gio is een geweldig paard