Vraag het Teamlid: Sica

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Vraag het Teamlid: Sica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-21 17:26

* Bokt
Bokt Community

En het is alweer tijd voor de volgende ondervraging van een Bokt teamlid! De laatste van het jaar! Deze maand hebben we Sica bereid gevonden om antwoord te geven op een stel vragen.

Afbeelding
Jessica met Rory, haar Tinker ruin van 17

Hoe lang ben je al teamlid?
Nu vanaf 19 januari dit jaar, ik ben al eerder teammie geweest vanaf 2011.

Wat is het leukst aan teamlid zijn?
Het is fijn om mee te kunnen helpen bij de grootste paarden community van Nederland. Het leukst vind ik het contact met Bokkers, soms heb je hele leuke gesprekken via pb omdat je iemand hebt aangesproken. (Soms ook minder gezellige gesprekken maar dat hoort er blijkbaar ook bij ;))

Wat is je grootste blunder?
Poeh, welke van de 500? Nee grapje, in mijn eerste modperiode heb ik weleens een bericht voor de schermen geplaatst die achter de schermen had moeten staan. Gelukkig had ik dat snel door en was het weg voordat iemand het had gezien. Ik heb ook weleens een antwoord op een mede teammie gegeven via het TeM systeem, maar vergeten aan te vinken dat dat voor het team was. Veel voorkomende fout volgens mij. Dus eigenlijk valt het nog wel mee! :D

Kan je omschrijven hoe een dag als mod eruit ziet?
Voornamelijk veel bijlezen, wat is er nieuw, is er ergens overleg of input nodig achter de schermen? De TeMlijst in de gaten houden voor nieuwe TeMs en daarin overleggen wanneer dat nodig is. Ik ben ook lid van het schaduwaccount-aanvraag-team, dus als daar een aanvraag voor is overleg ik daar ook over met mijn collega's van dat team.

Ben je ook wel eens op Bokt als gewone gebruiker? Oftewel: is Bokt voor jou alleen "werk" of ook nog wel leuk tijdverdrijf?
Ik heb een heel aantal topics in mijn eigen berichten staan die ik dagelijks lees als leuk tijdverdrijf. Dat varieert van het luguber topic tot haar/haarverf, van piercings tot permanente make-up. Wel veel niet paard-gerelateerde onderwerpen zie ik :o .

Welke gebeurtenis op Bokt is jou altijd bijgebleven?
Poeh, er zijn zoveel mooie dingen gebeurd dat ik er niet zo even één kan noemen. Ik vind het vooral mooi om te zien dat er toch wel veel saamhorigheid is onder Bokkers. Soms word er in een topic ineens een trailer aangeboden omdat iemand omhoog zit met vervoer bijvoorbeeld.

Je doet werk voor een paardenforum. Wat is jouw relatie met paarden?
Ik ben al paardenfan sinds ik kan lopen, met een korte tussenpauze in de puberteit ben ik altijd tussen de paarden te vinden geweest. Heb nu een 16 jarige tinkerruin, mijn lot uit de loterij, schat van een dier. <3 Wij zijn met z'n tweeën lekker met pre-pensioen, we rijden wat buitenritjes en hobbelen wat de bak door.

Afbeelding
Jessica met haar band

Ik zie dat je muziek maakt, welk instrumenten bespeel je? Wat vind je het leukste om te doen?
Ik zing voornamelijk, ook al sinds er geluid uit mij kon komen. ;)
Speel ook wat instrumenten, maar heb geen doorzettingsvermogen genoeg om iets echt goed te leren. Ik zou graag goed piano willen leren spelen, maar dan moet ik echt ineens s'ochtends wakker worden met dat talent _O- . Zang is een 'instrument' wat ik altijd bij mij heb, dus te pas en te onpas komt er een serenade uit. :')

Je zit in een band, treden jullie ook op?
Normaal gesproken wel af en toe, ik ben ook lid van een vereniging en daar organiseer ik maandelijks de jamsessies samen met mijn vriend. Maar op het moment ligt alles rondom de band en muziek helemaal stil door Corona.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 07:48

Wat leuk Sica! Ik wist niet dat je in een bandje zat. :D