Bokt.nl
Algemeen
Mercedes Verweij met Four Seasons op het NK U25 in 2019. Foto door Marjo
Mercedes Verweij heeft op Facebook bekend gemaakt dat haar U25-paard Four Seasons (v. Fürst Piccolo) naar Rusland is verkocht. Mercedes Verweij kocht de ruin in 2018. Eerder werd Four Seasons succesvol op Grand Prix niveau uitgebracht door Diederik van Silfhout.
Mercedes Verweij schrijft op Facebook: "Deze beslissing was echt niet gemakkelijk, maar soms moet je een keuze maken. Sportief gezien doe ik een stapje terug, maar waar nu een deur sluit gaat er in de toekomst misschien wel weer eentje open. Ik heb ruim 3 jaar ontzettend genoten van Four! Onwijs mooie successen gehad samen en vooral veel plezier en mooie leermomenten ❤️ Four Seasons heeft mijn ‘dromen’ waar gemaakt. Als kers op de taart onze teamplaats in het Grand-Prix U25 team voor het Europees Kampioenschap in Pilisjasfalú. Waar we naar huis gingen met een prachtige gouden team medaille."
"Nu is de tijd gekomen dat je iemand anders héél gelukkig gaat maken en dat je nieuwe amazone nog veel van je mag gaan leren. Lieve, lieve Four, bedankt voor alles! Ik ben je dankbaar voor al ‘onze’ mooie momenten samen. Wat zal ik jou ontzettend gaan missen", aldus Verweij.