Bokt community

De Shet van vraag 6.
1.Waarom heb je je x-jaar geleden geregistreerd op Bokt?
Ik zie op mijn profiel dat ik mij heb geregistreerd in 2013, dat is al een lange tijd. Ik was toen 17 jaar en had toen net voor de eerste keer een verzorgpaard na jaren op de manege te rijden. Ik heb toen een account gemaakt om meer mee te kunnen praten en lezen over allerhande dingen buiten het rijden dat je leert op de manege. Ik heb ook sinds die tijd mijn paardeninfo in mijn profiel niet meer veranderd zie ik
, dringend tijd voor een update na 8 jaar!2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt?
Citaat:Een van men verzorgpaarden stormt altijd zijn stal of weide uit. Hij loopt je echt letterlijk om als je toevallig in de weg staat. Aan de hand gaat het nog wel, maar ook niet al te best, en aan de stallen durf ik niet goed aangezien hij je dus gewoon plet. Hebben jullie enig idee hoe ik dit kan aanpakken?
Over mijn verzorgpaard dus
. Overigens was dit probleem redelijk snel verholpen na wat grenzen te stellen.3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten
Een 6 denk ik. Het valt al bij al nog mee, vooral veeeeel vragen en berichten over mijn verzorgpaard toendertijd.
4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Ik denk van nergens
, ik reageer niet zo vaak eigenlijk, lees vooral veel mee in topics zoals het-paarden-aan-huis-topic en het boomloze topic. Als iemand mij al van ergens kent is het misschien van het Zwanger Winterbaby's 2021/2022-topic aangezien ik op het moment 29 weken zwanger ben
.5. Wat betekent http://Bokt.nl voor jou?
Voor mij is bokt vooral een plek waar ik lekker kan lezen over vanalles en nog wat. Ik vind het leuke eraan dat je zowel kan lezen over paard-en niet-paard gerelateerde topics. Bokt is al lang niet meer enkel een paardenforum voor mij zoals dat wel was voor mij in 2013.
6. Wat is je favo paardenras en waarom?
Zeker en vast de shetlander. Beetje ondeugend maar zo leuk om allerlei dingetjes mee te doen! Heb er uiteindelijk ook eentje gekocht als gezelschap voor mijn ander paard en hij is zo schattig.

7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?
Mijn huis zou op magische wijze ineens klaar zijn
. Zijn druk aan het verbouwen sinds januari en het begint al aardig op te schieten, maar ben het werken en het kamperen onderhand wel een beetje zat haha.8. Hoe bevalt het om de paarden nu aan huis te hebben?
Ik vind het echt leuk! Vind het heerlijk om tussen mijn paardjes rond te lopen en allerlei klusjes te doen en ze ook gewoon altijd te kunnen zien en gaan knuffelen.
9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?
neline11
10. Welke vraag zou je zelf aan deze Bokker willen stellen?
Hoe gaat het met je zwangerschap?