Bokt community

Foto: Marlies Trap Fotografie
Heb je een quote gespot die we niet mogen missen? Stuur die dan per pb, incl. een linkje naar het topic, naar Bellatrix.
Ik kan een heel verhaal ophangen over hoe vreselijk het weer wel niet is maar laten we maar gewoon naar de quotes van deze maand gaan, lijkt mij een beter idee.

[VN] Dierendag: welk huisdier hoort bij welke teammie?**Update!**
Citaat:Wie heeft er in godsnaam een tijger als huisdier?
Citaat:Al maak ik mij drukker om een kat zonder rijbewijs
Citaat:Misschien heeft hij wel netjes al zijn rijlessen afgemaakt en rijexamen gehaald
Deze OP is erg grappig om te lezen:
[ITP] Uitgeschoten met olie...
[SV] Hertenluisvliegen, tips en trucs
Citaat:Je kunt meppen wat je wil, de kleine kl**tzakjes gaan gewoon niet dood..
Idd wegpakken met papier of plakband en daarna idd pletten, gasbrander, verdrinken, baksteen erop, macarena erop dansen.. Kies maar uit..
[RUI] Welk rijjasje mooi bij stevig bovenlichaam?
Citaat:Een dreigende slip zit niet lekker als je rijdt en zeker niet op wedstrijd. Ook al heb je een buikje dan mag je toch ook wel lekkere kleding dragen?
Citaat:Nee ik word idd ook niet graag bedreigd door m’n slip ook niet wanneer ik er naast sta, trouwens
Eigenlijk moet je het hele topic gewoon meelezen.

[BB-HK] Het zware leven met onze groene terrorist in huis
Citaat:O,o,o,o,o wat een boefje! Hebben de orchideeën de "snoeibeurt" overleefd of zijn die nu rijp voor de gft-bak?
Citaat:Ze hebben deze snoeibeurt overleefd, maar hij heeft duidelijk een nieuwe hobby gevonden
Ik moet er continu bovenop zitten, anders zijn ze straks echt weg
Het zijn idd net kinderen! Alles wat niet mag is leuk!
Citaat:Tsja, wat voor kinderen geldt, geldt blijkbaar ook voor Mango-vogels. Je hebt je handen er vol aan blijkbaar.
Citaat:En hij is vandaag ook nog eens bloedje chagerijnig
Want ja, hormonen, een plofrui en baasje die vanavond niet thuis is... Dat blijkt geen fijne combinatie
Citaat:Hier heeft de orchidee de kittens niet overleefd, die knaagden gewoon op de stelenEn herkenbaar, als ik mijn kittens niet hoor dan moet ik meteen kijken wat ze aan het doen zijn, meestal kattenkwaad uithalen
Citaat:Rest in pieces, arme orchidee
Citaat:Waarmee duidelijk is dat het spreekwoord geen flauwekul is
Citaat:Bestaat er dan ook zoiets als papegaaienkwaad?
[LZP] Wat je verwachte vs wat je kreeg
Citaat:Mijn vorige merrie trapte bij mij tijdens het scheren bijna het licht uit mijn ogen met Stresslessen daarna nog een keertje toen de dierenarts kwam opvoeden bij dezelfde merrie
ze ontplofte gewoon
Ik gebruik het dus ook niet meer
[RPA] Als een fjord niet lukt wat zijn dan de andere opties?
Citaat:Anders ga je voor een Fries. Friesland is toch Zuid-Scandinavië.![]()
[KS-MK] Huh? drachtig?!
Citaat:Geen flauw idee. Het viel mij ook wel op dat één van de eerste fotos behoorlijke uiers waren en de fotos daarna flink kleiner. Maar kan ook aan mij liggen, geen ervaring of verstand van drachtige merriesIk denk dat het we allemaal met gezonde zenuwen meeleven haha.
Citaat:Met deze kou en regen zou ik ze ook intrekken
[KS-MK] Huh? drachtig?!
Citaat:Denk dat je je ook niet moet blindstaren op de uiers.
Ik ben ook 'drachtig'En mijn uiers lijken op dit moment met 32 weken ook nog nergens op. Terwijl dat in het begin wel anders was. Dat varieert ook met de week.
Komt vast goed, alleen duurt wachten altijd lang
[VN] Herfst = esdoorn- en eikelalarm!
Citaat:Eikelalarm hebben wij ook, iedere keer als een bepaald persoon langskomt
[VSW] Wat vertel ik de buurvrouw..
Citaat:Schrijf een brief vanuit de pony?
Citaat:Trapt ze toch nooit in? Dat beestje is nog veel te jong om te kunnen schrijven.
[VT] keukenwijsheden en kookregels.
Citaat:Dat werkt dan wel in de rijststomer Sababber, wij doen dat ook zo
Kip wassen wij ook altijd.
Klein puntje boer bij de aardappelen og groenten voorkomt overkoken.
Citaat:Daar zal de boerin niet blij mee zijn!
[LZP] Wat je zocht en waar je mee thuis kwam
Citaat:Ik ben eens voor boodschappen naar de Aldi gegaan, en met een scooter terug gekomen want die was in de aanbieding. Fun fact, ik had niet eens een rijbewijs
[VN] Gio (Pumpkin) zet carrière voort onder Annabella Pidgley
Citaat:Ik zeg ook niet dat het geen goede combinatie was
Maar de tendens is toch dat de jury graag een lang benige ruiter op een minstens zo langbenig paard wil zien
Citaat:Tot op heden heb ik nog geen punten gekregen voor mijn lange benen...
Wat doe ik verkeerd???
[HTT] Kamerplanten asiel
Citaat:Kun je geen gyno daktarin in de aarde duwen?
Heb je hem schoongemaakt in water en verpot?
[VSW] Zadelmaker bouwen ideeen?
Citaat:Om zelf een zadelmaker te maken moet je eerst een kind maken en dan denk ik een jaar of 20 wachten tot hij/zij de opleiding heeft afgerond.
[RUI] Mijnwerkerslampje voor op stal.
Citaat:https://www.bol.com/nl/nl/p/hoofdlamp-h ... modal_open
Ik heb deze gisteren besteld. Hoop hem vandaag binnen te krijgen zodat ik die deze week kan uittesten.
Citaat:18000 lumen? Ik denk dat het illegaal is om met zo'n bouwlamp omhoog te kijken. Straks haal je een vliegtuig naar beneden.
[RUI] Sokken over of onder je broekspijpen?
Citaat:er onder. Als je niet zo groot bent en je hebt nog lage stalschoenen aan, maakt de sokken over je broek je kleiner.
Citaat:Je blijft even lang hoor.
Citaat:En toen waren we weer een ilusie armer