Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tengeltje11 schreef:Ik denk dat we grote verliezers vooral de verkopers en kopers zijn, kopers moeten meer betalen en verkopers zullen heus minder verkopen omdat het totaalplaatje duurder wordt. Als paarden comfi staan op een vrachtwagen, maken die enkele extra uurtjes echt niet veel uit.
Toen de Brexit er nog niet was, stonden heel regelmatig camions dagen vast omdat boten bv niet uitvaarden omdat er te veel wind was, toen was dat allemaal prima, omdat amper iemand dit in zijn portefeuille voelde.
janderegelaa schreef:Er gaan er zat nog met de boot van Dover naar Calais, en dat zijn echt niet alleen de tinkers die ze ergens uit de heuvels van Ierland geplukt hebben.tengeltje11 schreef:Ik denk dat we grote verliezers vooral de verkopers en kopers zijn, kopers moeten meer betalen en verkopers zullen heus minder verkopen omdat het totaalplaatje duurder wordt. Als paarden comfi staan op een vrachtwagen, maken die enkele extra uurtjes echt niet veel uit.
Toen de Brexit er nog niet was, stonden heel regelmatig camions dagen vast omdat boten bv niet uitvaarden omdat er te veel wind was, toen was dat allemaal prima, omdat amper iemand dit in zijn portefeuille voelde.
Paarden gaan alleen al jaren niet meer met de boot maar door de tunnel.
janderegelaa schreef:tengeltje11 schreef:Ik denk dat we grote verliezers vooral de verkopers en kopers zijn, kopers moeten meer betalen en verkopers zullen heus minder verkopen omdat het totaalplaatje duurder wordt. Als paarden comfi staan op een vrachtwagen, maken die enkele extra uurtjes echt niet veel uit.
Paarden gaan alleen al jaren niet meer met de boot maar door de tunnel.