Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sky_As schreef:Aan dierenartsen hier geen gebrek (wij hebben koeien en voor keizersnede moeten wij regelmatig snachts een dierenarts hebben).
Maar als een dier bijv. Een been gebroken heeft, waarom wachten op de dierenarts. Dat duurt toch al snel 15 min tot half uur voor ze er zijn. Dan beter gelijk een einde aan het leed maken lijkt mij....
Thioro schreef:@ Sizzle Waar zie jij dat ze op hun ego getrapt zijn? Ze zeggen alleen dat het niet waar is dat dierenartsen 's nachts niet bereikbaar zijn.
Nieuwsredactie schreef:In principe geen probleem, vindt Breen. Het is niet beter of slechter dan het spuitje dat hij zou hebben toegediend. "Als je het dier doodschiet, dan is het ook meteen gebeurd. Daar zit geen verschil in hoor." Ook dierenarts Aarts heeft alle begrip voor de afweging van de politie. "Dan is het heel simpel. Dan valt hier niemand iets te te verwijten
Thioro schreef:Dat is misschien gewoon hoe de journalist het wilde omschrijven?
Sizzle schreef:Tegen het zere been van de beroepsgroep leest voor mij toch echt alsof ze beledigd waren.
Maar whatever, is verder niet belangrijk genoeg eerlijk gezegd. Ik hoop dat er meerdere agenten zijn die de moed hebben om in te grijpen op zo‘n moment. Een half uur wachten is verdomd lang als je ligt te creperen.
Sizzle schreef:Tegen het zere been van de beroepsgroep leest voor mij toch echt alsof ze beledigd waren.
Maar whatever, is verder niet belangrijk genoeg eerlijk gezegd. Ik hoop dat er meerdere agenten zijn die de moed hebben om in te grijpen op zo‘n moment. Een half uur wachten is verdomd lang als je ligt te creperen.
kimmie1 schreef:10 jaar geleden helaas al meegemaakt met koliek op eerste kerstdag. Dierenartsen die niet wilden komen omdat het kerst was, geen paardenarts in de regio meer, geen klant bij ons dus nee we komen niet etc. Paard heeft 3,5 uur moeten creperen voor hij uit zn lijden verlost werd. De gruwelijke pijn, de onmacht en wanhoop staan nog als de dag van gister op mn netvlies