Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
poes schreef:Oef dat zijn rare beelden ja. In België ook haast ondenkbaar om ze naast water zonder omheining te hebben. Toch veel die verdrinken.
poes schreef:Ja ik gooi mijn katten ook eens per jaar van het dak en dan lopen ze nooit in het vuur.
Of hoe weet je dat hij niet gewoon geluk gehad en ze er echt van leerden?

Jester_ schreef:Deze mensen hadden een hek en bebossing geloof ik voor het water zelfs
De eigenaar was niet aanspreekbaar en toonde zich aangedaan dat zijn paard ondanks maatregelen die hij had genomen (aanleggen extra bebossing en een elektrisch hek) toch te water was geraakt en daarna overleed.
Aldus de stentor

.upendo schreef:Er is nog een hoop te winnen aan onderwijs over redding van dieren bij de brandweer.
Als ik het zo zie heeft dat dier in zijn laatste momenten niet echt meer adem kunnen halen terwijl hij meezwom naast de boot.
Sunnda schreef:upendo schreef:Er is nog een hoop te winnen aan onderwijs over redding van dieren bij de brandweer.
Als ik het zo zie heeft dat dier in zijn laatste momenten niet echt meer adem kunnen halen terwijl hij meezwom naast de boot.
Het dier heeft 6!! uur in het water gelegen. Nogal cru om dan de brandweer de schuld te geven. Soms kom je op een moment dat niets doen zowieso dodelijk is en nog iets proberen dan de enige kleine kans biedt.
Ik zeg niet dat het zo is, maar het is zo lekker makkelijk oordelen vanachter het toetsenbordje zonder ins en outs.
Sterkte voor de eigenaren, vreselijk om mee te maken.
Jester_ schreef:Deze mensen hadden een hek en bebossing geloof ik voor het water zelfs
De eigenaar was niet aanspreekbaar en toonde zich aangedaan dat zijn paard ondanks maatregelen die hij had genomen (aanleggen extra bebossing en een elektrisch hek) toch te water was geraakt en daarna overleed.
Aldus de stentor
Sintara schreef:poes schreef:Oef dat zijn rare beelden ja. In België ook haast ondenkbaar om ze naast water zonder omheining te hebben. Toch veel die verdrinken.
Het is wat cru, maar mijn opa had dat ook altijd.
Wat hij eraan deed was ze als veulen een keer de sloot in gooien.
Daarna weten ze wat het inhoudt, en is er nooit iets mis gegaan..
poes schreef:Oef dat zijn rare beelden ja. In België ook haast ondenkbaar om ze naast water zonder omheining te hebben. Toch veel die verdrinken.
upendo schreef:Jester_ schreef:Maar hoe hadden jullie het dan gedaan? Eronder duiken voor een band? Dat is toch ook niet veilig
Halster eromheen zodat hij aan het hoofd omhoog gehouden kan worden en niet met een band onder de luchtpijp
marleen_88 schreef:Oef wat een akelige foto's met die band om de keel. Veel sterkte voor de eigenaar, echt afschuwelijk om je paard zo te zien.