Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Taucha schreef:Die paarden zijn al jarenlang allerlei feesten en omgevingsgeluiden gewend, waarschijnlijk meer bomproof dan het gemiddelde politiepaard.
Ik vraag me af of verplaatsing juist niet veel meer stress oplevert…?
Sunnda schreef:Ik vraag mij gezien bovenstaande reacties af wie er daar recent nog geweest is?![]()
Weg met een feest hoeft niet persee lijkt mij. Er zijn zoveel stallen waar regelmatig een feest is en daar kijken de paarden echt niet wild van op.
Wel de deur gesloten zodat er geen bezoekers gaan paardje aaien en gewoon zelf nuchter blijven.
Sunnda schreef:Ik vraag mij gezien bovenstaande reacties af wie er daar recent nog geweest is?![]()
Weg met een feest hoeft niet persee lijkt mij. Er zijn zoveel stallen waar regelmatig een feest is en daar kijken de paarden echt niet wild van op.
Wel de deur gesloten zodat er geen bezoekers gaan paardje aaien en gewoon zelf nuchter blijven.
pol013 schreef:Ik werd nieuwsgierig dus heb even gezocht. Op hun site staat dit: Onze pony’s staan tegenwoordig los in de loopstal. Zo kunnen ze vrij rondlopen en elkaar opzoeken wanneer ze daar zin in hebben.
Met een afbeelding erbij. https://dehollandschemanege.nl/de-holla ... ge#Paarden
Niet ideaal maar ook zeker niet slecht.
Al suggereert deze foto dat ze (ergens begrijpelijk) niet de hele dag los staan. https://www.google.com/maps/place/Holla ... d4.8720351
Als paard lijk je wat meer pech te hebben. Ik zie heel nette boxen maar waar die beesten ooit vrij lopen is me een raadsel.
DuoPenotti schreef:Paarden Hollandsche Manege moeten wegtijdens evenementen
klaar, dat is de oplossing.
En ja dan wel elders fatsoenlijk plaatsen.
Plekken als deze zouden verboden moeten gaan worden.