Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AlwaysH schreef:Heel netjes van ze. Ik hoop dat het niet alleen hun ogen opent, maar ook die van anderen die vuurwerk afsteken.
elise t. schreef:Ongeveer 950 meter afstand van de weide,wat voor vuurwerk moet dat dan geweest zijn ,dat daar een pony zo erg van schrikt.Ik vermoed dan toch dat er anderen verantwoordelijk zijn voor dit drama.
Lieser schreef:AlwaysH schreef:Heel netjes van ze. Ik hoop dat het niet alleen hun ogen opent, maar ook die van anderen die vuurwerk afsteken.
Nou, vuurwerk afsteken is gewoon verboden als je geen erkende beziger bent (behalve met oud en nieuw). De actie van deze jongens is dus strafbaar. Niks 'netjes van ze', bekeuren!
Rocamor schreef:elise t. schreef:Ongeveer 950 meter afstand van de weide,wat voor vuurwerk moet dat dan geweest zijn ,dat daar een pony zo erg van schrikt.Ik vermoed dan toch dat er anderen verantwoordelijk zijn voor dit drama.
Jij schrijft wat ik dacht. Ofwel was het vreselijk zwaar vuurwerk, ofwel toch iets anders.
Geheel speculatief, ik weet het, maar gezien de locatie (Twente), kan het geen passerende wolf geweest zijn.
elise t. schreef:Ongeveer 950 meter afstand van de weide,wat voor vuurwerk moet dat dan geweest zijn ,dat daar een pony zo erg van schrikt.Ik vermoed dan toch dat er anderen verantwoordelijk zijn voor dit drama.
rien10 schreef:elise t. schreef:Ongeveer 950 meter afstand van de weide,wat voor vuurwerk moet dat dan geweest zijn ,dat daar een pony zo erg van schrikt.Ik vermoed dan toch dat er anderen verantwoordelijk zijn voor dit drama.
Precies. Een kanon of zo? Netjes van de vrienden, maar bewezen dat het door het vuurwerk komt is het allerminst.
Rocamor schreef:elise t. schreef:Ongeveer 950 meter afstand van de weide,wat voor vuurwerk moet dat dan geweest zijn ,dat daar een pony zo erg van schrikt.Ik vermoed dan toch dat er anderen verantwoordelijk zijn voor dit drama.
Jij schrijft wat ik dacht. Ofwel was het vreselijk zwaar vuurwerk, ofwel toch iets anders.
Geheel speculatief, ik weet het, maar gezien de locatie (Twente), kan het geen passerende wolf geweest zijn.
Mloes schreef:Hm als er in het dorp 6 km verderop vuurwerk wordt afgestoken zien en horen wij dat echt wel hoor. Als een paard er al bang voor is kan ik me best voorstellen dat ze aan de kletter gaan.
Maar, triest verhaal. Wel netjes dat het uitgesproken is, hopelijk leren de jongens ervan.