Kijktip: livestream Military Boekelo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Kijktip: livestream Military Boekelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-21 17:18

*Military Boekelo/Bokt.nl
Sport

Afbeelding
Sandra Auffarth en Let's Dance 73 tijdens de crosscountry van Military Boekelo 2019.
Foto: © FEI/Libby Law Photography

Van 7 - 10 oktober vindt de Military Boekelo plaats in het Twentse coulisselandschap rond Boekelo. Morgen vindt de veterinaire keuring plaats en donderdag 7 oktober echt van start. Het hele programma van de Military vind je hier.

De Military is een 4**** CCIO (Concours Complèt International Officielle), en ook een officiële landenwedstrijd. De wedstrijd maakt deel uit van de FEI Nations Cup competitie, een wereldwijde competitie waarbij de finale in Boekelo wordt verreden. Ieder jaar staan in Boekelo vele olympiërs en medaillewinnaars aan de start. In een pre olympisch jaar is het evenement een door vele nationale
federaties aangewezen selectiewedstrijd. De Military is met enige regelmaat een ontmoetingsplek van de internationale eventing-elite, met diverse seminars en een sportforum.

Tijdens de crosscountry, op zaterdag 9 oktober 2021, trekken tienduizenden bezoekers in een langgerekt lint van 6 km door de prachtige Twentse natuur. Het Crosscountry parcours werd in 2019 voor het eerst ontworpen door Adrian Ditcham, die tijdens de Olympische Spelen van Londen in 2012 verantwoordelijk was voor de bouw van de crosscountry.

Op de site van Military Boekelo en op RTV Oost kan je de wedstrijd live volgen.

Wist je dat...
... de Military ieder jaar meer dan 60.000 bezoekers trekt?
... er meer dan 1.500 vrijwilligers / medewerkers werkzaam zijn op het evenement?
... de Military in 2017 heeft de internationale Military een nieuw hoofdterrein in gebruik heeft genomen?
... de Military het laatste decennium maar liefst vijf keer door de ruiters is gekozen tot ‘s werelds beste Military?
... de Military dit jaar het 50-jarig bestaan viert?

Alik

Re: Kijktip: livestream Military Boekelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 17:36

en wist je dat iedereen die dit jaar 50 is geworden gratis entree heeft op zaterdag :D

Lisavos11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 20:30

Het wordt mooi weer, het zal wel druk worden!

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 21:42

Hoop niet te druk.. maar gaan het zien ;-)

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 11:18

Zoals elk jaar ga ik weer heerlijk vanuit m'n luie stoel/bank de cross live op tv bekijken :D

Vond het de laatste jaren veels te druk worden.

ellentje0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 11:20

Wij zijn wederom aanwezig als hindernis controleur samen met een vriendin. Weersvoorspelling ziet er goed uit gelukkig!

Prisjee91

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 12:42

Eerst kwam het ook altijd op TV (RTV Oost), nu zie ik het echter niet in de gids staan.. jammer! ;(

Dan maar kijken of ik de livestream naar mijn TV gestreamd krijg. *\o/*

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 12:45

Prisjee91 schreef:
Eerst kwam het ook altijd op TV (RTV Oost), nu zie ik het echter niet in de gids staan.. jammer! ;(

Niet????
Ik zal ns checken of t bij mij wel staat, bedoel je de gids op de tv zelf of....?

Prisjee91

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 12:53

JoyCiej007 schreef:
Prisjee91 schreef:

Niet????
Ik zal ns checken of t bij mij wel staat, bedoel je de gids op de tv zelf of....?

Ja, de gids op mijn tv (Ziggo) maar ook de gids op de site van RTV Oost. ;( ;(

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 13:14

Wij hebben een touringcar gehuurd en komen met een hele club mensen vanuit Friesland! Heb er zin in *\o/*

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 13:15

Op mijn tv de gids, (XS4ALL/KPN) staat dat de programmering op kanaal 503, RTV Oost, voor zaterdag nog niet beschikbaar is.....

Kan me niet voorstellen dat ze het niet live op tv uitzenden, da's al jaaaaaaren vaste prik, net als Omroep Fryslan trouwens met de Friese Hengstenkeuring trouwens.....

Prisjee91

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 14:00

JoyCiej007 schreef:
Op mijn tv de gids, (XS4ALL/KPN) staat dat de programmering op kanaal 503, RTV Oost, voor zaterdag nog niet beschikbaar is.....

Kan me niet voorstellen dat ze het niet live op tv uitzenden, da's al jaaaaaaren vaste prik, net als Omroep Fryslan trouwens met de Friese Hengstenkeuring trouwens.....

https://www.rtvoost.nl/tv/gids en dan zaterdag aanklikken.. staat er helaas niet bij.
Hopelijk klopt dit dus niet, en zenden ze het alsnog uit! +:)+

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 14:58

Wie niet vraagt..... :o

Heb ff "de stoute schoenen aangetrokken", en zojuist met het algemene redactie nummer van RTV Oost gebeld.

Reactie was "oh nee maar natuuuuurlijk zenden we dat live op TV uit, dat doen we al jaaaaaaren!!!".

Ik heb uitgelegd dat het zowel op hun site de tv gids/programmering er niet op staat, en ook niet in de tv gids van tv's zelf.
Niet als verwijt, maar als tip.
Ze zou meteen het intern melden, want zou er gewoon op moeten staan. Ze bedankte me zeer voor de tip/melding, gaat er meteen mee aan de slag. Wenstte mij alvast veel kijkplezier zaterdag :D _/-\o_

Enkele minuten later werd ik echter weer teruggebeld, ze wisten het niet precies zeker, meteen aan de PR doorgegeven, dus even op antwoord wachten.

Daarna werd ik wederom keurig netjes teruggebeld, en jazeker! _/-\o_
:j *\o/* Het was de PR/website-beheerder die een beetje achter liep met de programmering. :(:)

Dus geen zorgen/paniek, de cross wordt gewoon a.s. zaterdag live op tv uitgezonden op Rtv Oost, zoals altijd, (voor degenen die die zender kunnen ontvangen uiteraard). Vanaf 10.00 uur

"Alle lof dus niet voor A..hof, maar alle lof voor de bewuste medewerkster van de redactie, en zéker een zeer groot compliment en alle lof voor alle medewerkers van Rtv Oost die dit al járen mogelijk maken, dat ook mensen die er niet fysiek (kunnen) bijzijn, kunnen genieten van de prachtige livebeelden en verslaggeving op TV. _/-\o_ :j
(dat compliment moest de bewuste mevrouw van mij ook even doorgeven aan de rest. :o :D
Laatst bijgewerkt door JoyCiej007 op 06-10-21 15:21, in het totaal 2 keer bewerkt

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 14:59

Wat leuk dat ze jou betrekken hierbij, heerlijk! En fijn dat het op tv te zien is. <3

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 15:01

Alik schreef:
en wist je dat iedereen die dit jaar 50 is geworden gratis entree heeft op zaterdag :D

Mooi is dat, ben ik net 1 jaar te jong :))

Prisjee91

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 15:02

JoyCiej007 schreef:
Wie niet vraagt..... :o

Heb ff "de stoute schoenen aangetrokken", en zojuist met het algemene redactie nummer van RTV Oost gebeld.

Reactie was "oh nee maar natuuuuurlijk zenden we dat live op TV uit, dat doen we al jaaaaaaren!!!".

Ik heb uitgelegd dat het zowel op hun site de tv gids/programmering er niet op staat, en ook niet in de tv gids van tv's zelf.
Niet als verwijt, maar als tip.
Ze zou meteen het intern melden, want zou er gewoon op moeten staan. Ze bedankte me zeer voor de tip/melding, gaat er meteen mee aan de slag. Wenstte mij alvast veel kijkplezier zaterdag :D _/-\o_

Enkele minuten later werd ik echter weer teruggebeld, ze wisten het niet precies zeker, meteen aan de PR doorgegeven, dus even op antwoord wachten.

Daarna werd ik wederom keurig netjes teruggebeld, en jazeker! _/-\o_
:j *\o/* Het was de PR/website-beheerder die een beetje achter liep met de programmering. :(:)

Dus geen zorgen/paniek, wordt gewoon live op tv uitgezonden op Rtv Oost, zoals altijd, (voor degenen die die zender kunnen ontvangen uiteraard). Vanaf 10.00 uur

"Alle lof dus niet voor A..hof, maar alle lof voor de bewuste medewerkster van de redactie, en zéker een zeer groot compliment en alle lof voor alle medewerkers van Rtv Oost die dit al járen mogelijk maken, dat ook mensen die er niet fysiek (kunnen) bijzijn, kunnen genieten van de prachtige livebeelden en verslaggeving op TV. _/-\o_ :j
(dat compliment moest de bewuste mevrouw van mij ook even doorgeven aan de rest. :o :D

TOP! *\o/* *\o/*

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 15:03

Ja echt he, die mevrouw kon het zich ook niet voorstellen dat het ineens niet uitgezonden zou worden.
Haha. Ik zal de redactie ook even een mail sturen met link naar dit topic.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 15:15

Dat is wel heel netjes gecommuniceerd allemaal, zeker de complimenten waard!

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 18:00

Apple schreef:
Alik schreef:

Mooi is dat, ben ik net 1 jaar te jong :))

Stommmm het is nu zeker ook te laat om een vals ID te regelen :+

TinkerPepsi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 10:39

Hahahahaa ik vast nog wel te doen toch zo'n ID :')

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 10:45

Laatst bijgewerkt door LaPluche op 07-10-21 10:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Neva_da

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 10:47

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 20:36

TinkerPepsi schreef:
Hahahahaa ik vast nog wel te doen toch zo'n ID :')

Ach joh, je moet je gewoon als vrijwilliger aanmelden. Is veel leuker en je hoeft je niet door de massa's mensen te wringen :D

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 21:14

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 11:20

Super fijn, dank je wel