Bokt community

Foto: Marlies Trap Fotografie
Heb je een quote gespot die we niet mogen missen? Stuur die dan per pb, incl. een linkje naar het topic, naar Bellatrix.
Zo te zien is de zomer voorbij, al hebben we niet echt een zomer gehad vind ik. Temperaturen gaan omlaag, de wind komt op en het wordt nat. De herfst is er. De afgelopen 2 maanden kwamen er helaas weinig quotes binnen maar ik heb er nu genoeg verzamelend om weer een topic te kunnen vullen.

[ITP] Mijn knappe zwarte parel en zijn beste vriend aan zee
Citaat:Wow, super mooie foto’s!
Lieten jullie ze echt loslopen op het strand of is er eea weg gephotoshopt?
Citaat:Ze liepen aan de longeerlijn anders kon ik ze ophalen in Scheveningen of verder haha
Citaat:Hier spreekt de strandwacht van Scheveningen: "Jelmer wil graag bij de ballenbak worden opgehaald".![]()
[HAR] [Info] Alle vragen/ervaringen rondom boomloze zadels deel 5
Citaat:Ik heb eigenlijk een vraagje hoe lang gaat de inlage in de Kifra pad eigenlijk mee als je 3 tot 4 keer per week rijd?
Citaat:Als het goed is gaat hij elke keer als je rijdt, met je mee![]()
[MWS] Gebroken bovenbeen
Citaat:Ik had een trippelstoel daar ging ik mee door de woonkamer en mee naar de wc. Was echt ideaal.
Citaat:Ik las tippelstoel.
Citaat:Tippelen is niet aan te raden met een gebroken been
[VN] FEI verbiedt afscheren tastharen op straffe van uitsluiting
Citaat:Bij mijn oude merrie werden de gastheren bij haar ogen zolang dat ze in haar neusgaten kwamen
Raakte ook klem onde het halster etc. Die knipte ik dus wel iets korter
[LZP] Aardbeien verkoper negeert nee sticker.
Citaat:Mag ik alsjeblieft een keer bij jou komen om de deur open te doen voor hem?
Zal hem de ballen uit z'n broek vragen over aardbeien tot ie dr gek van zal worden
Citaat:Mijn vader maakte er een hobby van om deur-aan-deur verkopers binnen te laten, ellendig lange verhalen te vertellen en ze dan zonder iets gekocht te hebben weer buiten te zetten met 'Ik denk er nog even over na'. Die hobby was van korte duur, want nu komt er niemand meer
Citaat:Omgekeerde psychologie toepassen. Met bijbel in je hand de deur openmaken en nog voordat hij wat zegt een Jehova verhaal ophangen
Citaat:Zeggen dat je een doosje wil en zeggen dat je even je portemonnee gaat pakken.
Vervolgens niet meer terugkomen aan de deur. Kijken hoelang hij het volhoudt...
Citaat:'ik geloof niet in aardbeien'
[ENT-HK] Olympische & Paralympische Spelen Tokio 2020: Paardensport
Citaat:Ik vind het zo spannend, dat mijn applewatch net vroeg of ik aan het sporten was omdat mijn hartslag hoog is.
Deze was achter de schermen neergezet.

[LZP] Spelregels reis om de wereld in 80 dagen
Citaat:
Citaat:Meen je die
Mijn vriend heeft een halfuur gezocht. En niks gevonden.
Weet ik dus ook weer dat ik hem niks moet laten zoeken
Citaat:Ik weet niet hoeveel ervaring je hebt met mannen maar regel 1 is wel: Laat een man nooit wat zoeken.
Serieus. Het kan ze bijten en ze vinden het nog niet.
Ik ben op het punt dat ik zelfs als ik bij mijn fysio ben (groepspraktijk met hoofdzakelijk mannen.) daar zonder op kijken veelal zeg waar hetgeen ligt dat ze zoeken.Mijn eigen man zoekt niet eens meer, die zegt gewoon "schat weet jij waar dat lig."
Want als hij zegt "ik heb overal gezocht" en ik heb het dan binnen drie seconden is het slechter voor zijn ego.
[LZP] Secret Santa Surprise 2021
Citaat:Voor mij liever geen alcoholisten
Citaat:He jammer, ik had er nog een in de familie waar we vanaf moeten
[LZP] [Poll] Onenigheid met man
Citaat:Nee hoor, we gaan niet scheiden. Wel denken we ergens totaal anders over en ik heb bokt nodig om te weten wie gelijk heeft
Dus het grote vraagstuk:
Is hachee groente, ja of nee?
Citaat:Laat me raden, je man vindt koffie ook een salade omdat het van bonen gemaakt wordt? En bier is hetzelfde als brood omdat er ook graan in zit?
Nee, hachee is geen groente.
Citaat:O je kent hem?
[VN] DSP Sammy Davis Jr van Dorothee Schneider staat te koop
Citaat:Ik snap dat nooit...dat je je maatje verkoopt....
Citaat:Ik verkoop mijn vriend nog als ik er 3.5 ton voor kan krijgen
Onderstaand topic is trouwens helemaal wel het lezen waard.

[LZP] Een naam voor mijn vaatwasser
Citaat:Mijn tante heeft geen vaatwasser. Zij heeft Miele met de piele ( mijn oom dus)
[HTT] Welke decoratie hebben jullie voor een (groot) raam?
Citaat:Ja, morgen weer lekker shoppen bij Loods 5!
Sinds dat we hier wonen hebben we al een grote pot met neppe orchideeën er in.
Die staan er nu inmiddels ruim 8 maanden. Tijd voor iets nieuws!
Wat hebben jullie voor jullie grote raam staan? Ik ben op zoek naar inspiratie!!![]()
Dank alvast!
Citaat:Zes honden.
[ENT-HK] Formule 1 fans, we watch as one
Citaat:Mijn schoonmoeder: "Jeetje, Tom Coronel is veranderd zeg"
Uhh, dat is André Kuipers
[LZP] Wat zouden jullie doen met “vaste” parkeerplekken in buurt?
Citaat:Meestal (of: in elk geval bij ons) zijn het niet de locals die het systeem verstoren maar bezoekers. Zo gauw als de gasten weg zijn herstelt de natuurlijke parkeerorde. Komt geen sfeerverlies aan te pas. In elk geval niet bij ons.
Citaat:Ik moet even lachen om de term "natuurlijke parkeerorde".
Citaat:Harry Potter en de orde van...

Mijn eigen man zoekt niet eens meer, die zegt gewoon "schat weet jij waar dat lig." 
)
"
) en dan de quote eronder.