Hard werken, toewijding & doorzettingsvermogen: Time to Beat

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JPittyJarig
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 26311
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Zwolle

Hard werken, toewijding & doorzettingsvermogen: Time to Beat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-21 22:03

Persbericht FEI
Sport

Afbeelding
Beeld van de FEI campagne Time To Beat.
Foto: FEI



De FEI heeft de Time to Beat campagne in beweging gezet. Deze belicht het harde werken, de toewijding en het doorzettingsvermogen van de paardensporters, die hun leven wijden aan het bereiken van sportief succes op wereldniveau.

Gelanceerd bij de start van het 2021 – 2022 seizoen van de Longines FEI Jumping World Cup™, brengt deze campagne, die op meerdere media te zien is, de FEI, zijn belangrijkste partner Longines en de organiserende comités van de Noord-Amerikaanse en de West-Europese leagues samen. Zij eren hiermee de reis van de ruiters en paarden naar de elite niveaus van de sport.

“De Longines FEI Jumping World Cup™ competities zijn gevuld met de momenten dat je op het puntje van je stoel zit, waar winnaars worden bepaald op fracties van seconden. Het is deze dramatiek in de sport die fans verbindt en hen elk seizoen laat terugkomen voor meer,” zegt FEI Commercial Director Ralph Straus.

“Maar deze briljante momenten zijn de hoogtepunten van jaren hard werken, geduld en eindeloos herhalen. En wanneer het aankomt op zo’n kritiek moment tijdens een competitie, is het de communicatie tussen ruiter en paard dat vaak de doorslaggevende factor is voor de winst. Het kost jaren om die te creëren en juist deze reis door de tijd willen we eren met de Time To Beat campagne.”

De video die is uitgebracht om de start van de campagne te markeren, verbindt de prestaties van ruiter en paard tijdens de wedstrijden met krachtige beelden van de dagelijkse toewijding en doorzettingsvermogen welke atleten door de tijd moeten ontwikkelen om hun sportieve doelen te bereiken.

“De waarden van de Time To Beat campagne komen sterk overeen met Longines, wij weten van ervaringen uit de eerste hand dat uitmuntendheid alleen kan komen door jaren van inzet,” zegt Longines Vice President Marketing Matthieu Baumgartner.

“Perfectie kost tijd en met onze ervaring in digitale campagnes die verbinden, samen met de FEI in de afgelopen jaren, kunnen we dit verhaal nu vertellen op een meer authentieke manier. We kunnen een bericht afleveren waar mensen met verschillende achtergronden, niet alleen uit de paardensport, zich mee kunnen identificeren.”

“De Longines FEI Jumping World Cup™ heeft grote aantallen fans geïnspireerd en we geloven dat we, door het invoegen van krachtige initiatieven zoals de Time To Beat campagne, we de paardensport naar een hoger niveau kunnen tillen.”

Het partnerschap van de FEI met Longines is al ver gekomen sinds deze de toppartner is van de Internationale Federatie in 2012. De eerste samenwerking bevatte een aantal belangrijke rechtenpakketten, waaronder de Longines Jumping Rankings, de Longines FEI Jumping Nations Cup™, FEI World Equestrian Games™ en de Longines FEI Jumping World Cup™.

Door de jaren heen is het partnerschap uitgegroeid tot Longines als partner van het FEI Solidarity project voor het omscholen van renpaarden, maar ook als titelpartner van de Longines FEI Jumping Nations Cup™ serie en presenterende partner van het FEI Awards Gala. Aan het begin van 2019 verlengde Longines de overeenkomst als titelpartner van de Longines FEI Jumping World Cup North American League serie.

De Time To Beat campagne heeft sterke steun gevonden in de organiseren comités van de Noord-Amerikaanse League en de West-Europese League waar Longines de titelpartner is. De eerste etappe van de Noord-Amerikaanse League voor het 2021-2022 seizoen zal starten in Langley, British Columbia in Canada op 26 september, terwijl Oslo (Noorwegen) de host zal zijn voor de eerste etappe van de West-Europese league op 17 oktober.

“De situatie rond de pandemie heeft de sportwereld duidelijk gemaakt dat het leven van de ene op de andere minuut drastisch kan veranderen,” zegt Chris Pack, Voorzitter en Operations Director van het Thunderbird Show Park in Langley.

“Terwijl deze campagne is bedoeld om het harde werk, dat nodig is om een ster in de sport te worden, uit te lichten, is het ook een eerbetoon aan onze gemeenschap. Zij die hard gewerkt hebben om oplossingen te vinden en manieren om onze ruiters en fans te verzekeren van de Longines FEI Jumping World Cup™ wedstrijden om van te genieten.”

“De Time To Beat campagne gaat over doorzettingsvermogen, vasthoudendheid en toewijding, deze zijn universeel en we kijken ernaar uit om deze waarden te communiceren met onze lokale gemeenschappen, om hen dichterbij de actie te brengen die de Longines FEI Jumping World Cup™ wedstrijden te bieden hebben.”

Time to Beat zal een driejaarlijkse campagne worden en zal dan geactiveerd worden rond de Longines FEI Jumping World Cup™ wedstrijden, om de verbondenheid en betrokkenheid van de fans een boost te geven.

“We kijken ernaar uit om aan deze campagne te werken. Niet alleen om de zichtbaarheid van de Longines FEI Jumping World Cup™ series te verbeteren, maar ook om een betekenisvolle conversatie te creëren rondom de kracht van de paardensport,” zegt Tomas Torgersen, Show Director Gothenburg Horse Show.

“De ruiter en het paard hebben samen een sterke mentale connectie nodig en het is deze speciale band die altijd zal doorschijnen gedurende de Longines FEI World Cup wedstrijden. Het is altijd een magisch moment als een atleet het beste uit zijn paard weet te halen op dat ene cruciale moment in de wedstrijd. In die paar seconden worden wereldkampioenen geboren en we willen dat de wereld dit ziet en met ons ervaart.”

De Longines FEI Jumping World Cup™ is ontstaan in 1978 en bestaat tegenwoordig uit 12 leagues verspreid over de continenten. De hoogstgeplaatste ruiter-/ paard combinaties van alle leagues zijn uitgenodigd om deel te nemen aan de Longines FEI Jumping World Cup Final™. Deze zal gehouden worden in Leipzig (Duitsland) in april 2022.

BigOne
Berichten: 38261
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Hard werken, toewijding & doorzettingsvermogen: Time to Beat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 22:10

Wat een reclame gedoe, na twintig keer het woord Longines maar gestopt met tellen.