Vraag het teamlid: xingridx

Moderators: Essie73, Muiz, NadjaNadja, Firelight, xingridx

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Vraag het teamlid: xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-21 11:44 Tip de Nieuwsredactie

* Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding
Cheerful Cherubin, de tinker die van xingridx is geweest.

Het is alweer de 22e van de maand, dus het is weer tijd voor een nieuwe "Vraag het teamlid". Deze keer hebben we moderator xingridx bereid gevonden om onze vragen te beantwoorden. Wil je weten wat het leukst is aan teamlid zijn? Of wat er zo leuk is aan diamond painting? Hieronder lees je het.

* Hoe lang ben je al teamlid?
Ik ben teamlid sinds 1 januari 2021, dat was een leuk begin van het nieuwe jaar!
En daarnaast ben ik tien jaar geleden een tijd lid geweest van de Bezwaarcommissie

* Wat is het leukst aan teamlid zijn?
Ik vind het leuk dat ik iets bij kan dragen aan het forum waar ik al zolang bijna dagelijks kom. Mensen kan helpen, brandjes kan blussen, meedenken over dingen achter de schermen.

* Wat is je grootste blunder?
Zolang ben ik nog geen moderator dus ├ęcht grote blunders zijn er gelukkig nog niet geweest. Wel eens te snel iets gedaan maar dat kan dan gelukkig altijd nog wel gecorrigeerd worden

* Kan je omschrijven hoe een dag als moderator eruit ziet?
Gedurende de dag Bok ik veel via mijn telefoon en bestaat het veel uit bijlezen, kort reageren waar nodig en kijken of er dingen zijn die snel opgepakt moeten worden. Als 's avonds de kinderen op bed liggen is er meer ruimte om de laptop erbij te pakken en kan ik makkelijker TeMs oppakken, topics verplaatsen en berichten versturen

* Ben je ook wel eens op Bokt als gewone gebruiker? Oftewel: is Bokt voor jou alleen "werk" of ook nog wel leuk tijdverdrijf?
Als gebruiker plaats ik weinig meer maar ik lees veel topics, vooral in het algemene deel.

* Welke gebeurtenis op Bokt is jou altijd bijgebleven?
Het topic van quera heeft diepe indruk gemaakt

* Je doet werk voor een paardenforum. Wat is jouw relatie met paarden?
Ik ben begonnen op de manege en heb in mijn tienerjaren altijd gereden bij iemand die een aantal Tinkers had. Daar heb ik gereden en ook leren mennen en daar is de liefde voor het ras wel begonnen. Toen in 2009 bij Bokker Chubby een heel erg leuk Tinkerveulen geboren werd was ik verkocht en had ik de eer om eigenaresse te worden van Cheerful Cherubin. Na een aantal jaar heb ik haar moeten verkopen omdat het financieel en tijdtechnisch echt niet meer ging, maar gelukkig heb ik een fantastisch plekje voor haar gevonden waar ze als een koningin verzorgd wordt en ik nog op de hoogte kan blijven hoe het gaat.

Afbeelding
Een drieluik diamond painting, gemaakt door xingridx.

* Je bent actief in het diamond painting-topic. Hoe ben je met diamond painting begonnen? En wat is er zo leuk aan?
Diamond painting ben ik gaan doen in de eerste lockdown. Ik was het thuis hangen zooo zat, zat veel te veel op mijn telefoon en iPad en wilde iets doen met mijn handen. Borduren vind ik ook leuk, maar toen kreeg ik de tip om dit eens te proberen en sindsdien ben ik verslaafd! Inmiddels hangt er hier een drieluik aan de muur van drie schilderijen van 40x100 cm waar ik 9 maanden aan heb gewerkt :))

* Hoe combineer je je werkzaamheden voor Bokt met het moederschap/je gezin/je werk/je andere hobby's?
Dat gaat eigenlijk vrij vanzelf omdat er ook veel mobiel kan. Soms is het ook wel een beetje druk, ik ben benieuwd hoe het komend jaar gaat met een nieuwe baan en nog een studie erbij maar dat zal vast goed komen want uiteindelijk is het ook veel te leuk om te doen!

* Wil je nog iets kwijt aan de Bokkers?
Ik blijf Bokt en de Bokkers een bijzonder medium vinden waar ontzettend veel kennis wordt gedeeld, waar lief en leed wordt gedeeld en waar het soms best kan knetteren maar uiteindelijk iedereen toch ook voor elkaar klaar staat. En dat is mooi om te zien en om deel van uit te maken :)

Prrrr
Moderatorrrr

Re: Vraag het teamlid: xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 12:13

Zo leer je nog eens wat over je medeteammies... wist ik veel dat Cheerful Cherubin van jou geweest is :oo Wat een leuk veulen was dat :)

The purpose of life is to live it
Eleanor Roosevelt

Hanafubuki
Zeg maar Hans

Re: Vraag het teamlid: xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 22:57

Diamond painting is ook leuk :D leuk om te lezen Ing!

Soon may the Wellerman come to bring us sugar and tea and rum.
One day, when the tonguing' is done we'll take our leave and go.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie