Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ceffyl schreef:Mensen moeten eens kappen met dieren voeren die niet van hen zijn. Hoe vaak ik vroeger mensen met zakken (vaak beschimmeld) brood heb moeten wegsturen
soesita schreef:Als kind uit een gezin waarin niet veel luxe bestond, en gek als ik toen al was op paarden, was dat mijn enige mogelijke contact met paarden: vreemde paarden aaien en versgeplukt gras voeren. Wist ik veel dat een eigenaar daar niet zo blij mee zou zijn.
Lusitana schreef:Ik heb nog een man gehad die een hele zak voer over het hek had leeggestort. Gelukkig vond ik het voordat ze alles ophadden en heb ik veel weg kunnen scheppen, maar zulke dingen maken me best angstig. Ze bedoelen het allemaal goed, ze hebben geen idee.
Ineke2 schreef:In het VK lopen er veel wandelroutes door weilanden heen, dus zelfs als je land niet direct aan een weg grenst, heb je nog best kans dat mensen er alsnog overheen lopen. Dat is daar heel normaal en ook gewoon legaal.Vreselijk… Ik ben echt zo blij dat mijn dieren nooit in een weiland direct grenzend aan de weg hebben gestaan. En mijn laatste paard stond laag in rangorde dus mochten ze bijgevoerd worden op die laatste stal ( manege ) dan liet ze dat aan zich voorbijgaan.
Eilatan schreef:Kunnen we met een groep hier niet eens zelf een (social media) actie van maken?