Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JeanneV schreef:5 jaar?!?? Welke dierenarts heb jij?!? Je eigen management en een ouder GP paard is vaak al de eerste aanleiding voor blessures.... 17.. uiterlijk 18... is vaak wel de leeftijd waar het stopt om op wedstrijd niveau de GP te willen doen.. ik denk dat je met 1.5 jaar al heel blij moet zijn!!
JeanneV schreef:5 jaar?!?? Welke dierenarts heb jij?!? Je eigen management en een ouder GP paard is vaak al de eerste aanleiding voor blessures.... 17.. uiterlijk 18... is vaak wel de leeftijd waar het stopt om op wedstrijd niveau de GP te willen doen.. ik denk dat je met 1.5 jaar al heel blij moet zijn!!
. Management lijkt me een kwestie van in training gaan bij een topsportstal en 'm daar ook stallen. Kan waarschijnlijk best nog even mee, zeker op lager niveau. Ben ook Barbria weleens tegen gekomen in de basissport, was toen dacht ik ook 20 oid. Had iemand een erg leuk leerpaard aan. janderegelaa schreef:JeanneV schreef:5 jaar?!?? Welke dierenarts heb jij?!? Je eigen management en een ouder GP paard is vaak al de eerste aanleiding voor blessures.... 17.. uiterlijk 18... is vaak wel de leeftijd waar het stopt om op wedstrijd niveau de GP te willen doen.. ik denk dat je met 1.5 jaar al heel blij moet zijn!!
FEI wedstrijden is ook max 18 jaar als ik het me goed herinner.