Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kinke schreef:dat geloof ik sowieso niet. Hoe zag die omheining er dan uit? 3 meter hoog? En dat hebben ze aan 150 veehouders uitgedeeld?

bigone schreef:Schapenhouders met een grote kudde kunnen beter een Anatolische herder aanschaffen, of twee . Helpt beter dan een draadje.
JudithGigi schreef:Misschien geen populaire mening maar ik vind dit echt omgekeerde wereld... Je wil je paarden houden in een wolvengebied en vervolgens moeten de wolven maar verdwijnen?
Brainless schreef:JudithGigi schreef:Misschien geen populaire mening maar ik vind dit echt omgekeerde wereld... Je wil je paarden houden in een wolvengebied en vervolgens moeten de wolven maar verdwijnen?
Tja, het was geen wolvengebied toen de paarden er stonden.
Het is niet dat die wolven er al waren en toen mensen paarden zijn gaan houden.
Als ik naast Schiphol ga wonen kan ik niet (veel) klagen over het geluid van de vliegtuigen.
Maar als ik ergens al 20 jaar woon en ze bedenken een vliegveld in de wei tegenover mij te maken ga ik echt wel vol klagen en het proberen tegen te houden.
JudithGigi schreef:Misschien geen populaire mening maar ik vind dit echt omgekeerde wereld... Je wil je paarden houden in een wolvengebied en vervolgens moeten de wolven maar verdwijnen?
Brainless schreef:JudithGigi schreef:Misschien geen populaire mening maar ik vind dit echt omgekeerde wereld... Je wil je paarden houden in een wolvengebied en vervolgens moeten de wolven maar verdwijnen?
Tja, het was geen wolvengebied toen de paarden er stonden.
Het is niet dat die wolven er al waren en toen mensen paarden zijn gaan houden.
Als ik naast Schiphol ga wonen kan ik niet (veel) klagen over het geluid van de vliegtuigen.
Maar als ik ergens al 20 jaar woon en ze bedenken een vliegveld in de wei tegenover mij te maken ga ik echt wel vol klagen en het proberen tegen te houden.
Moestuin schreef:Op deze foto staat een minister bij een wolfproof omheining. En dan steen en been klagen dat de mensen hun omheiningen niet aanpassen. Dat weet toch iedereen dat dit geen wolf tegen houd? De veehouder uit mijn eerder bericht heeft blijkbaar al 4 aanvallen gehad. De laatste verklaring van pro wolf was dat de stroom waarschijnlijk net niet goed doorgaf op het punt waar de wolf onder de omheining is gegaan. Dus hun conclusie is dat de omheining niet wolfproof was. Zo heb je uiteraard voor alles een uitleg…
[ [url=m/5VvSYM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ayasha schreef:Moestuin: Ah, maar het wolf-fencing team, opgericht door natuur en bos, verkopen je graag een betere die wel goed stroom door geeft hoor.(not, het verkopen wel maar wolfproof is ie nie.)