Nieuw paard voor Demi Vermeulen

Moderators: Essie73, Muiz, NadjaNadja, Firelight, xingridx

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nieuwsredactie

Nieuw paard voor Demi Vermeulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-21 23:58 Tip de Nieuwsredactie

Facebook
Algemeen

Afbeelding
Demi Vermeulen op de Paralympische Spelen in Rio. Foto: FEI/Liz Gregg

Demi Vermeulen laat op Facebook weten dat ze na een lange zoekzocht een nieuw dressuurpaard heeft gevonden. De para-dressuuramazone gaat haar sportcarrière voortzetten met de vijfjarige Lananco (Governor x Ferro).

Op Facebook schrijft Demi: “Hij is ontzettend lief en mega knap.”
Daarnaast bedankt de amazone haar sponser Equiciety voor de aankoop van het paard en Femke Beljon voor de hulp bij de zoekzocht naar een nieuw paard.
“Samen met Lisanne Der Nederlanden en de rest van m’n team gaan we de komende tijd lekker trainen en aan de slag”, eindigt ze haar bericht.

Afbeelding

Contact met de Nieuwsredactie? Of een tip insturen? Stuur ons een PB! Taal/spellingsfout gevonden? Meld het hier.

balance
Moderator Kantine

Re: Nieuw paard voor Demi Vermeulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 19:06

Ik sta er niet bij stil totdat een artikel als dit zie hoe lastig het is om een geschikt paard te zoeken. Dat is al moeilijk als je geen beperking hebt maar nog moeilijker als je die wel hebt.
Succes, Demi & Lanaco!

“You are my sunshine, my only sunshine”
Het is koud zo, zonder dorp

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 21:30

balance schreef:
Ik sta er niet bij stil totdat een artikel als dit zie hoe lastig het is om een geschikt paard te zoeken. Dat is al moeilijk als je geen beperking hebt maar nog moeilijker als je die wel hebt.
Succes, Demi & Lanaco!

Een groter probleem is vaak dat het paard geleend/gehuurd wordt Ipv gekocht.

Ben blij dat er een goed passend paard gevonden is, veel succes gewenst Demi.

[o]

balance
Moderator Kantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 22:09

Ja, ook dat cobiie maar ook daar stond ik niet bij stil. Ik zou, als ik een geschikt paard had, dat zo uitlenen aan haar. Of iemand anders, als ik het team er omheen en de manier waarop er met mijn paard gewerkt zou worden goed zou vinden.
Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

balance schreef:
Succes, Demi & Lanaco!

cobiie schreef:
Een groter probleem is vaak dat het paard geleend/gehuurd wordt Ipv gekocht.

Ben blij dat er een goed passend paard gevonden is, veel succes gewenst Demi.

“You are my sunshine, my only sunshine”
Het is koud zo, zonder dorp

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie