Grand Prix-amazone Karen Nijvelt verliest Dreamboy M

Moderators: Essie73, Muiz, NadjaNadja, Firelight, xingridx

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Grand Prix-amazone Karen Nijvelt verliest Dreamboy M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-21 22:35 Tip de Nieuwsredactie

deHoefslag.nl
Algemeen

Gisterochtend moest Grand Prix-amazone Karen Nijvelt haar 13-jarige Dreamboy M (v. Maestro) laten inslapen. Dat meldt de amazone zelf op Facebook.

‘Op drie benen’
Nijvelt vertrok gisterochtend op wedstrijd en reed net met de vrachtwagen langs de weide van Dreamboy M. Haar man Twan, met wie ze Stal Belvedere runt, belde haar op dat moment met de melding dat Dreamboy M op drie benen stond. Nijvelt schrijft: ‘Toen ik keek en zijn voet zag bungelen, wisten we meteen dat het fout was.’

Haar dierenarts was in de buurt en kwam meteen ter plekke.

Wat er precies mis was, lees je op deHoefslag.nl

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
De Bokkersbokaal zoekt nieuwe zoekers! De wat? [LZP] Bokkers Bokaal - Ga ook mee op zoek!! Soort geochaching/ schatzoeken, maar dan op zijn Bokts! Mega leuk en je komt nog eens ergens!
&if=1

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie