Adelinde Cornelissen start als eerste Nederlandse op EK

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Adelinde Cornelissen start als eerste Nederlandse op EK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-21 19:25

Equnews.nl
Sport

Afbeelding
Adelinde Cornelissen met Governor STR tijdens Jumping Amsterdam 2019. Foto: aniek1985

Morgen gaan in het Duitse Hagen het Europees kampioenschappen dressuur voor senioren en U25-ruiters van start. Om 8:30 uur zal de eerste ruiter in de ring verschijnen voor de Grand Prix. De Grand Prix wordt over twee dagen verreden. De score bepaalt mee de landenwedstrijd.

Voor Nederland komt Adelinde Cornelissen met de 10-jarige Governor STR als eerste aan de start om 10:10 uur. Om 14:05 zal Marlies van Baalen met de 10-jarige Go Legend aantreden.

Het EK dressuur is live te volgen op Clipmyhorse.tv.

Klik hier voor de volledige startlijst.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 08:49

Ik wou natuurlijk wel graag even naar onze Nederlandse dames gaan kijken. Maar clipmyhorse werkt niet mee.

Clipmyhorse zegt dat je op klein scherm gratis kunt kijken, maar elke keer als ik de livestream start (op mijn iMac met Chrome of Safari), dan krijg ik in het scherm dat ik premiumlid moet worden. Ik heb ook al via een incognito scherm geprobeerd.
Het scherm is gewoon nog klein aan de rechterkant met links de uitleg dat je op klein scherm op laptop of desktop gratis kunt kijken.
Wat doe ik fout?

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 12:47

Als het goed is blijft dat kleine scherm rechts zichtbaar/streamen op de laptop, toch? Dat is het enige dat je gratis kunt zien helaas...

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 13:15

Swah schreef:
Als het goed is blijft dat kleine scherm rechts zichtbaar/streamen op de laptop, toch? Dat is het enige dat je gratis kunt zien helaas...

Ja, dat werkt dus niet. Elke keer als ik play druk. Dan hoor ik een halve tel geluid en dan direct houdt hij op en krijg ik de melding dat ik premiumlid moet worden.

Swah

Re: Adelinde Cornelissen start als eerste Nederlandse op EK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 13:23

Oh excuses, ik baseerde me even op eerdere ervaringen, Verden laatst. Kijk ook nu en ik heb idd hetzelfde...

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 14:43

Hier is het ook live te volgen: