Het doorgeefstokje van augustus: Annash

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

prugelpiet

Het doorgeefstokje van augustus: Annash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-21 22:07

*Bokt.nl
Bokt Community

Afbeelding
Stormchasen met Jorn Verheyen en Kathleen van Winden.
Samen zijn wij het team achter de Facebookpagina
Wind Rose Stormchasing
Foto: Kathleen van Winden

Augustus! Zon, zee, strand, 30 graden, hoezee! Maar niks is minder waar. Op dit moment komen er dikke druppels uit de lucht. Maar we zullen tevreden zijn met de paar uurtjes zon die we soms krijgen! Voor de maand juni vroegen we Annash al, die erg graag mee deed, maar door drukte werd deze iets uitgesteld en mag ze augustus aftrappen! Benieuwd wat ze te vertellen heeft? Lees dan gauw verder in het eerste doorgeefstokje van augustus!

1. Waarom heb je je x-jaar geleden geregistreerd op Bokt?
Mijn nicht zat op al op Bokt, en nadat ik haar haflinger Jamaica een keer had gereden, plaatste zij de foto's. Ik heb toen een account aangemaakt zodat ik ook kon reageren.

2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt?
Mijn reactie in het topic met de rijfoto's!

Annash schreef:
Hai Stef!!!!

Ging lekker he, met Jamaica??? Leuke foto's Haha! haha.. en leuk commentaar..

Zoals je ziet heb ik me ook aangemeld.. gaat wat sneller dan al die mailtjes vaak... haha... dus hallo tegen iedereen en bedankt voor het positieve commentaar.

Groetjes Shanna

PS: Stef het is 1.48, bijna goed dus...

3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten?
Ik heb even gespiekt maar het lijkt mee te vallen! Wel veel uitroeptekens (achter elkaar). Ik denk als ik er echt door ga bladeren er wel het een en ander boven komt drijven...

4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
In de tijd dat ik actiever was in de paardensport reed ik de nodige pony's en paarden, dus er zijn behoorlijk wat topics met rijfoto's geweest! Het mooiste was met de Welsh NWR goedgekeurd hengst Rietheim's Hilbert. Hij verzamelde zoveel fans, o.a. onder de Welsh bokkers, dat toen hij verkocht werd en ik mijn laatste wedstrijd met hem reed op de Centrale Keuring, ik in de ring een prachtige beker van alle Welsh bokkers kreeg! Ik heb 'm nog steeds.

5. Wat betekent Bokt.nl voor jou?
Bokt is door de jaren heen veel veranderd - enorm gegroeid en ontwikkeld met hoe het was toen ik in 2003 me aanmeldde. Tegenwoordig kijk ik nog wel mee, maar ben ik zeker op het paardengebied een stuk minder actief. Topics waar ik tegenwoordig zit zijn o.a. het stormchase topic en het kampeertopic. Waar Bokt voor mij toch echt voor staat is vriendschap. Ik heb veel mensen ontmoet via Bokt, waaronder een aantal van mijn beste vriendinnen die deze maand hier waren om mijn verjaardag te vieren.

6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had?
Oh, ongetwijfeld. Ik zat middenin mijn tienerjaren toen ik me aanmeldde, dus las je gaat zoeken in mijn berichten vind je daar ongetwijfeld bewijs van.

7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?
Alles? Geen limiet? Nou, dan zou ik een kleinschalige ponyfokkerij hebben met alles erop en eraan. :') Met mijn geringe lengte pas ik super op pony's, en een kleinschalige fokkerij is echt mijn droom. (En dat kan ook wel wat minder luxe, hoor!)

Verder zou ik lekker stormchasen (Europa en Amerika). Dat doe ik nu ook al (dit jaar hebben we echt een heel gaaf weekend gehad) maar ik zou het graag nog meer doen. Nu ligt het eraan 1) of ik vrij ben en 2) waar het is en of dat dan te doen is qua tijd en afstand.
Afbeelding
Samen met Brentano van de Zuuthoeve (Brenny), die voorheen Grand Prix heeft gelopen
en waar ik het afgelopen jaar veel mooie ritjes mee heb mogen maken.
Foto: Kathleen van Winden

8. Vraag van Aimee:
Ik weet dat je vroeger goed gepresteerd hebt met een aantal paarden, maar wat doe je nu?

Ik heb zeven jaar in Engeland gewoond! Van de west Midlands tot Newcastle tot Londen. Sinds februari ben ik weer terug in Nederland. Ik heb een huis gekocht waar ik woon met mijn Bengaalse kat Celaena en Duitser herderhond Pip. Op het moment ben ik weer op zoek naar een pony/paard om te trainen en uit te brengen in de dressuur. Het cirkeltje is dus weer rond! Het lijkt erop dat ik echt een paar leuke opties heb, dus hopelijk kan ik straks weer fanatiek de sport in.

Ondanks dat ik in Nederland gebaseerd ben, werk ik voor het team in Londen, dus als het straks allemaal weer mag en kan, zal ik ook regelmatig heen en weer reizen voor mijn werk.

9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?
Guinevere

10. Welke vraag zou je graag aan deze bokker willen stellen?
We hebben elkaar al een poosje niet meer gesproken: doe je ondertussen nog wat met paarden en hoe is het in de USA?

Rocamor

Re: Het doorgeefstokje van augustus: Annash

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 22:14

Leuk stukje Annash! Ik "ken" je nog als jonge gup, destijds met Boas.

Ik had geen idee dat je familie bent van Stef.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 22:20

Leuk stukje!

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 22:29

Leuk stuk Shanna! En achja, het bloed kruipt waar het niet gaan kan dus ben helemaal niet verbaast dat je weer wat te rijden hebt! ;)

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 22:32

Leuk Shanna!

Eefke85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 22:34

Leuk stukje Shanna! De tijd met Hilbert was inderdaad een hele mooie tijd. Toen zagen we elkaar ook nog wat vaker haha

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 22:38

Leuk Shanna! En niet meer in Engeland? Ik wilde je nog komen opzoeken. :D :')
    Ik ken Hilbert ook nog wel hoor. Jullie waren een mooie combinatie.

Annash
    Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 22:50

Inmiddels is er ook een nieuw trainingspaard...

Afbeelding
    Zevenjarige Fairytale X Westpoint X Davignon, een half jaartje onder het zadel nadat ze twee veulens heeft gehad. Erg benieuwd wat de toekomst gaat brengen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 23:01

Leuk Shanna, om je weer 'terug' te zien :D

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 06:33

Leuk om je weer eens te zien. Ik vond je met Vajnic ook een mooie combi :j

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 06:51

Schreef jij niet ook verhalen? Doe je dat nog? Staat mij zoiets vaag nog van bij...

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 10:50

Heee Shanna! Wow, hilbert en Boas inderdaad! Dat is lang geleden hahah ik volgde jullie topics altijd graag!

Annash
    Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 17:31

Rocamor schreef:
    Leuk stukje Annash! Ik "ken" je nog als jonge gup, destijds met Boas.

Ik had geen idee dat je familie bent van Stef.

Haha, ja, echt!
    Je woonde toen in Silvolde toch? Ik denk er nog wel eens aan als ik langs dat huis kom!

Annash
    Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 17:32

Suzanne F. schreef:
    Leuk Shanna! En niet meer in Engeland? Ik wilde je nog komen opzoeken. :D :')
    Ik ken Hilbert ook nog wel hoor. Jullie waren een mooie combinatie.

Tsssskkkk :') Dan moet je maar een keer mee. Als alles straks weer open is moet ik toch voor mijn werk regelmatig naar Londen. Zo geregeld hoor!

Annash
    Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 17:32

Annash schreef:
    Inmiddels is er ook een nieuw trainingspaard...

[ [url=m/wOL4GE.jpg]Afbeelding[/url] ]
    Zevenjarige Fairytale X Westpoint X Davignon, een half jaartje onder het zadel nadat ze twee veulens heeft gehad. Erg benieuwd wat de toekomst gaat brengen. :)

Correctie op mijn eigen bericht, merrie is zes jaar.

Annash
    Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 17:34

Amandavd schreef:
    Schreef jij niet ook verhalen? Doe je dat nog? Staat mij zoiets vaag nog van bij...

Ja klopt! Ik heb een tijd een zogeheten "literary agent" gehad in Amerika en dus "on sub" geweest naar alle grote publishers. Door omstandigheden heb ik een stap terug gedaan een aantal jaren geleden. Ik schrijf zo nu en dan nog steeds en sluit niet uit dat ik het straks weer fanatieker op pak.

Add: sorry voor alle individuele quotes, alles inbouwen in één bericht is een beetje lastig vanaf mijn telefoon. :o

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-21 18:51

Wat een leuk stukje Shanna! Wat gaaf dat je weer een leuk paard te rijden hebt!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 13:27

Leuk Shanna!

En inderdaad, jouw schrijfwerk! Heel wat leesvermaak gehad met jouw Fanfic :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 13:31

Annash schreef:
    Amandavd schreef:

Ja klopt! Ik heb een tijd een zogeheten "literary agent" gehad in Amerika en dus "on sub" geweest naar alle grote publishers. Door omstandigheden heb ik een stap terug gedaan een aantal jaren geleden. Ik schrijf zo nu en dan nog steeds en sluit niet uit dat ik het straks weer fanatieker op pak.

Add: sorry voor alle individuele quotes, alles inbouwen in één bericht is een beetje lastig vanaf mijn telefoon. :o

Ik weet nog dat ik toen vrij fanatiek proeflas op een van je verhalen! Hebben we het ook alweer over jaren geleden (toen ik nog Jans / Unwritten was :+ ). Dat was wel erg gezellig altijd!

Hoor je nog wel eens wat van/over Dylano?

Annash
    Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 13:00

Hanafubuki schreef:
    Annash schreef:

Ik weet nog dat ik toen vrij fanatiek proeflas op een van je verhalen! Hebben we het ook alweer over jaren geleden (toen ik nog Jans / Unwritten was :+ ). Dat was wel erg gezellig altijd!

Hoor je nog wel eens wat van/over Dylano?

Ah, dat weet ik nog! Hoi!

Dylano staat in Amerika. Hoor er nu niet zoveel van, maar heb de eigenaar en trainer wel op Facebook.