Nieuwe paardenfilm Britt Dekker komt eraan!

Moderators: Essie73, Muiz, NadjaNadja, Firelight, xingridx

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Nieuwe paardenfilm Britt Dekker komt eraan!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-21 17:35 Tip de Nieuwsredactie

*Bokt.nl
Algemeen

Afbeelding
Britt Dekker en George in de afgeladen Penny Piste tijdens HE 2019

Elk hedendaags paardenmeisje kent de film Whitestar, waarin Britt Dekker en haar schimmel George hun acteerdebuut maakten. Deze draaide in 2019 in de Nederlandse bioscopen.

Intussen wordt er hard gewerkt aan een opvolger van deze film: Silverstar. Uiteraard zal Britt hierin weer te zien zijn, dit keer naast onder andere Juvat Westendorp. Volgens een bericht op de Instagram van Britt zal deze film binnenkort in de bioscoop te zien zijn:

SILVERSTAR is coming soon! Je hebt van die dromen, die je wakker houden. Als je van een droom een plan maakt kunnen ze uitkomen. Daar is dit er eentje van: voor de keer een eigen bioscoopfilm maken samen met 2C film en Dutch Filmworks en een geweldige cast Waaronder Juvat die al zo snel, niet normaal goed, heeft leren paardenrijden ! Na het succes van Whitestar op Netflix mogen we er nu een schepje boven op doen met de Silverstar film die straks in meer dan honderd bioscopen te zien is.

Op de Instagram van Britt zijn alvast enkele filmpjes over Silverstar te zien.

Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij!
De Bokkersbokaal zoekt nieuwe zoekers! De wat? [LZP] Bokkers Bokaal - Ga ook mee op zoek!! Soort geochaching/ schatzoeken, maar dan op zijn Bokts! Mega leuk en je komt nog eens ergens!
&if=1

karrij

Re: Nieuwe paardenfilm Britt Dekker komt eraan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 17:37

Leuke meid die Britt, mag haar wel.

Zal niet naar de film gaan, daar ben ik een beetje te oud voor :(:)

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 17:39

Ik heb een twaalfjarige dochter. Prima reden om er samen naartoe te gaan, net als Whitestar destijds :D

https://www.facebook.com/Stal-Muronia-110051990786770/
Veronia (v. Macho Polo) - Elonia (v. Ecksteins Eminenz) - Florentino (v. Florencio) - Wainonia (v. Oliver) - Elmira (v. Krimh)

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 17:43

Muronia schreef:
Ik heb een twaalfjarige dochter. Prima reden om er samen naartoe te gaan, net als Whitestar destijds :D

Kan ik ook mee? Als 2e dochter die 'verplicht' mee moet? _O-

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 17:47

Muronia schreef:

Ik heb een pete-kind van 11 jaar. Ben ook naar Whitestar geweest, deze komt ook vast op het lijstje. :')

En Juvat is totaal niet onaardig om naar te kijken. O:) <<)

Doe wel en zie niet om

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 18:11

Ik vond whitestar een leuke film ben benieuwd naar deze

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 21:42

Heel fijn dat ik met stiefdochter van 12 kan gaan :D

Sometimes you have to lose yourself to find yourself

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 22:02

Heb whitestar op Netflix gezien gewoon voor de leuk, ben normaal niet van de paarden films of series maar omtrend britt vind ik het wel leuk om te kijken, als deze evt ook op netflix komt zal ik m' ook kijken! :j

Pablo Shetlander: Ze zijn werkwillig, nieuwsgierig en leergierig.
Dexter Haflinger: Hij zal rustig en stabiel zijn werk doen, zolang zijn grenzen niet overschreden worden.
Diana Tinker: Is rustig, koelbloedig en heeft een goed en eerlijk karakter. Daarnaast zijn ze zeer nieuwsgierig en dapper
https://www.youtube.com/watch?v=itayDOc31yg & https://www.youtube.com/watch?v=1cA7egQ3rLE

xPabloBokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 11:01

Ik heb Whitestar ook gekeken en alles waar ik aan moet denken is dat "pasgeboren" veulen wat overduidelijk al een paar maanden oud was :+

Verder lekker om bij de Penny'en, ook als je volwassen bent is dat wel eens leuk :Y)

Gotta keep dancing when the lights go out

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 11:16

Ik lees , met mijn 56 jaar, ook nog steedds ~~}> de Penny en ben ook naar de bioscoop geweest voor Whitestar.
Ik had mijn man ook mee naar de bios genomen, verpilicht <<) .......zat hij daar als volwassen kerel tussen 60 meisjes van rond de 12 jaar Whitestar te kijken :+ :+ :D
Super grappig.....hij voelde zich zo ongemakkelijk

Janouk ZZ dressuur mennen ZZ vaardigheid mennen, L dressuur, Working Equitation
Meneer Anton, M dressuur mennen en M vaardigheid mennen
Aladdin, L dressuur mennen, M vaardigheid mennen, L2 dressuur

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie