JoyCiej007 schreef:Wel een heel bijzonder (walgelijk) verhaal dit. Dat "witte spul", neem toch aan dat daar monsters van zijn genomen om igg uit te kunnen sluiten hopelijk, dat het euh, "menselijke lichaamsvloeistoffen" zijn?
@ Pillow: lijkt mij totaal afhankelijk van wat er echt is gebeurd.... Penetratie kan toch behoorlijk pijnlijk en traumatiserend zijn als dat hardhandig met een groot/hard/puntig/scherp object gebeurd, zoals een stok of buis of weet ik veel.... Misschien komt dat zelfs wel vaker voor dan met een menselijk, mannelijk geslachtsdeel....
Dat is hier jaren geleden ook gebeurd met een stok,merrie was van binnen wel beschadigd.De merrie gedroeg zich vreemd,dierenarts kon het niet verklaren omdat we toen nog niet wisten dat ze verkracht was met een stok,dat hoorden we via,via pas jaren later.Dader is toen ook opgepakt,jongetje van toen jaar of 13.Rechtzaak geweest, jongen werd vrij gesproken omdat hij in de jaren erna zich goed had gedragen.
Het dadertje heeft mij zelf verteld wat hij gedaan had en hoe.En Ja,ik heb me ingehouden toen.
De merrie is toen ingeslapen,was van binnen gaan ontsteken.
Grote kans dat bij deze merrie ook een stok of iets gebruikt is.