Paard uit Renesse seksueel misbruikt, eigenaren in shock

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

Paard uit Renesse seksueel misbruikt, eigenaren in shock

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-21 15:18

PZC.nl
Algemeen

Afbeelding
Foto: Muzefee, jwfotografie.nl/ Bokt Wiki

Een nachtmerrie voor Lisa Priemis en haar moeder Monique uit Renesse. In de nacht van zondag op maandag is één van hun paarden op de manege seksueel mishandeld. ,,Welke zieke geest doet zoiets?”

Wat er precies is gebeurd, kun je lezen op PZC.nl

Disclaimer: Contact met de Nieuwsredactie? Of een tip insturen? Stuur ons een PB! Taal/spelfout gevonden? Meld het hier.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 15:22

Als er zoveel spul is gevonden dat ze eerst aan een ontsnapte hengst dachten, zijn het dan misschien niet meerdere personen geweest?

Hoe dan ook te ziek voor woorden. :( Wat een nachtmerrie voor de eigenaren.

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 15:23

Ze hadden een monster moeten nemen, hadden ze gelijk dna.

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 15:26

Dan vraag ik mij direct af hoeveel sperma één dader kan produceren. Dus was het een mens? Zo ja dan meerdere daders?

Anoniem

Re: Paard uit Renesse seksueel misbruikt, eigenaren in shock

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 15:32

Ik vraag me af hoe dan. Kruk achter het paard en met hoeveel mannen produceer je zoveel sperma. En kan een geslachtsdeel van een man werkelijk het paard tot bloedens toe beschadigen, is het daar niet veel te klein voor. Is het spul zeker weten sperma?

Misschien wijst nader onderzoek meer uit.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 15:36

Mindim schreef:
Ik vraag me af hoe dan. Kruk achter het paard en met hoeveel mannen produceer je zoveel sperma. En kan een geslachtsdeel van een man werkelijk het paard tot bloedens toe beschadigen, is het daar niet veel te klein voor. Is het spul zeker weten sperma?

Niemand zegt dat die zijn leuter er in heeft gehangen/ beschadigen gebeurd waarschijnlijk met andere objecten. En zz met handenarbeid over het dier heen sproeien zodat het op meer plekken zit. Of meerdere mensen.

Anyway goed ziek is het. Hopelijk vinden ze de dader met behulp van zijn aftreksel. Gatver

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 15:40

belle_boef schreef:
Mindim schreef:

Niemand zegt dat die zijn leuter er in heeft gehangen/ beschadigen gebeurd waarschijnlijk met andere objecten. En zz met handenarbeid over het dier heen sproeien zodat het op meer plekken zit. Of meerdere mensen.

Anyway goed ziek is het. Hopelijk vinden ze de dader met behulp van zijn aftreksel. Gatver

Citaat:
Ook bij haar genitaliën was alles goor met dezelfde substantie en bloedsporen. Dat liep door tot aan de onderbenen”,

Dit stukje deed me anders vermoeden en verder werd er nergens gesproken over andere objecten en verwondingen, welke ik wel zou verwachten wanneer andere objecten zouden zijn gebruikt. Vandaar.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 15:58

Wat er exact gebeurd is, is inderdaad niet te zeggen. Maar het heeft ook niet heel veel fantasie nodig om in te zien dat een zieke geest met zeeën van tijd er wel voor kan zorgen dat een en ander beurs en pijnlijk is bij de merrie. Ik denk dat je ruimer moet denken dan 'zijn eigen leuter in de merrie hangen alsof het een vrouw was' als je echt wilt weten 'hoe dan'.

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 17:51

Het is niet eens zozeer de fysieke schade als wel de mentale schade van de merrie. Arm, arm dier :(

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 18:17

Ik hoop dat ze een sample nemen, meerdere eigenlijk voor een DNA match/onderzoek.
Zieke gast(en).

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 18:55

balance schreef:
Het is niet eens zozeer de fysieke schade als wel de mentale schade van de merrie. Arm, arm dier :(

Ik verwacht niet dat een paard van dit soort handelingen een trauma zal oplopen. Zover rijkt het brein niet. Als het ernstig gelsagen is wordt het anders.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 19:14

pillow schreef:
balance schreef:

Ik verwacht niet dat een paard van dit soort handelingen een trauma zal oplopen. Zover rijkt het brein niet. Als het ernstig gelsagen is wordt het anders.

Dikke kans van wel. Situatie met mens, object bij de achterhand gevolgd door fysieke pijn. Gevolg angst reacties (in mensentermen dus trauma)

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 19:32

Wel een heel bijzonder (walgelijk) verhaal dit. Dat "witte spul", neem toch aan dat daar monsters van zijn genomen om igg uit te kunnen sluiten hopelijk, dat het euh, "menselijke lichaamsvloeistoffen" zijn?

@ Pillow: lijkt mij totaal afhankelijk van wat er echt is gebeurd.... Penetratie kan toch behoorlijk pijnlijk en traumatiserend zijn als dat hardhandig met een groot/hard/puntig/scherp object gebeurd, zoals een stok of buis of weet ik veel.... Misschien komt dat zelfs wel vaker voor dan met een menselijk, mannelijk geslachtsdeel....

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 20:01

Ja een mannelijk geslachtsdeel voelen ze niet eens. Ik denk dat die zieke gasten wel iets anders verzonnen hebben. Bah.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 20:10

het enige wat in mij op kwam is gatverdamme. Dit moet niet kunnen

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-21 13:20

Wat ongelovelijk ziek zeg! arm dier...

Ik hoop dat ze idd DNA samples hebben genomen en die idioot kunnen opsporen. Mensen die zo ziek zijn horen niet los in de maatschappij te lopen.

Voor het arme dier hoop ik dat ze snel opknapt en er niks lichamelijk of geestelijk aan overhoudt.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-21 15:19

Als je al ziet hoe er met seksuele misdrijven bij mensen omgegaan wordt qua seponeren en verticaal klasseren, denk ik niet dat we op een actieve opsporing van deze man moeten hopen.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 08:39

Gini schreef:
Als je al ziet hoe er met seksuele misdrijven bij mensen omgegaan wordt qua seponeren en verticaal klasseren, denk ik niet dat we op een actieve opsporing van deze man moeten hopen.

Ik ben bang dat je gelijk hebt..

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 12:27

JoyCiej007 schreef:
Wel een heel bijzonder (walgelijk) verhaal dit. Dat "witte spul", neem toch aan dat daar monsters van zijn genomen om igg uit te kunnen sluiten hopelijk, dat het euh, "menselijke lichaamsvloeistoffen" zijn?

@ Pillow: lijkt mij totaal afhankelijk van wat er echt is gebeurd.... Penetratie kan toch behoorlijk pijnlijk en traumatiserend zijn als dat hardhandig met een groot/hard/puntig/scherp object gebeurd, zoals een stok of buis of weet ik veel.... Misschien komt dat zelfs wel vaker voor dan met een menselijk, mannelijk geslachtsdeel....

Dat is hier jaren geleden ook gebeurd met een stok,merrie was van binnen wel beschadigd.De merrie gedroeg zich vreemd,dierenarts kon het niet verklaren omdat we toen nog niet wisten dat ze verkracht was met een stok,dat hoorden we via,via pas jaren later.Dader is toen ook opgepakt,jongetje van toen jaar of 13.Rechtzaak geweest, jongen werd vrij gesproken omdat hij in de jaren erna zich goed had gedragen.
Het dadertje heeft mij zelf verteld wat hij gedaan had en hoe.En Ja,ik heb me ingehouden toen.
De merrie is toen ingeslapen,was van binnen gaan ontsteken.

Grote kans dat bij deze merrie ook een stok of iets gebruikt is.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 12:46

gohya schreef:
JoyCiej007 schreef:

Dat is hier jaren geleden ook gebeurd met een stok,merrie was van binnen wel beschadigd.De merrie gedroeg zich vreemd,dierenarts kon het niet verklaren omdat we toen nog niet wisten dat ze verkracht was met een stok,dat hoorden we via,via pas jaren later.Dader is toen ook opgepakt,jongetje van toen jaar of 13.Rechtzaak geweest, jongen werd vrij gesproken omdat hij in de jaren erna zich goed had gedragen.
Het dadertje heeft mij zelf verteld wat hij gedaan had en hoe.En Ja,ik heb me ingehouden toen.
De merrie is toen ingeslapen,was van binnen gaan ontsteken.

Grote kans dat bij deze merrie ook een stok of iets gebruikt is.

Ik hoop het niet voor Carona.. Ken de eigenaresses en pony van toen we daar ook op de manege stonden met ons toenmalige paard. En heeft mijn dochter ook een aantal keer op Car gereden.. Het is echt zo'n lieve, makkelijke merrie.. Ik hoop dat ze er snel dader vinden...

charlotteehx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 23:28

Welke zieke geest bedenkt er nou zo iets?

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 09:10

charlotteehx schreef:
Welke zieke geest bedenkt er nou zo iets?

je zegt het zelf. Een zieke geest dus.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 09:30

Ik kan me als tiener kind nog een krantenartikel herinneren van een merrie die dood was gevonden met een stok van achteren beschadigd vast gebonden aan een boom. Ingeslapen. Vreselijk dat dat vaker gebeurd

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 11:27

Ik vraag me altijd af... Verdedigen die dieren zich niet eens ze pijn hebben willen ze toch vluchten of terugvechten? Lijkt me toch dat de merrie op z'n minst is gaan stampen? Een stamp van paard tegen je been wil je echt niet hebben. Ookal is het tegen je bovenbeen, je loopt er een week kreupel van.

Of worden die dieren toch met een of ander spul verdoofd?

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 12:53

Art_Ificious schreef:
Ik vraag me altijd af... Verdedigen die dieren zich niet eens ze pijn hebben willen ze toch vluchten of terugvechten? Lijkt me toch dat de merrie op z'n minst is gaan stampen? Een stamp van paard tegen je been wil je echt niet hebben. Ookal is het tegen je bovenbeen, je loopt er een week kreupel van.

Of worden die dieren toch met een of ander spul verdoofd?

Echt, zoals ik de pony ken, doet die nog geen vlieg kwaad.. Ze zou eerder de vlieg een plekje op haar neus geven dan dat ze die opvreet of doodtrapt... Zelden zo'n goedmoedig dier meegemaakt...