Dujardin is meest succesvolle vrouwelijke Britse olympiër

Moderators: Essie73, Muiz, NadjaNadja, Firelight, xingridx

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Marjo
Lid Nieuwsredactie

Dujardin is meest succesvolle vrouwelijke Britse olympiër

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-21 07:34 Tip de Nieuwsredactie

Equnews
Algemeen

Afbeelding
Charlotte Dujardin met Gio op de Olympische Spelen in Tokio. Foto: FEI/Shannon Brinkman

Charlotte Dujardin slaagde er gisteren in om tijdens de individuele finale van het dressuur naar brons te rijden en daarmee werd ze meteen de meest succesvolle Olympische Britse atlete ooit. Ze heeft in totaal zes medailles achter haar naam staan (drie gouden, een zilveren en twee bronzen). Hiermee doet ze het beter dan Katherine Grainger, een roeister, die vijf medailles achter haar naam heeft staan.

"Ik kan eerlijk zeggen dat ik enorm trots op mijzelf ben", aldus Dujardin aan Horse & Hound. "Ik wist dat ik in de ring alles wilde geven maar ik wilde tegelijk ook genieten en dat heb ik ook gedaan. Gio heeft alles gegeven en in mijn ogen is hij een echte winnaar", besluit ze.
Laatst bijgewerkt door aniek1985 op 29-07-21 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast

balance
Moderator Kantine

Re: Dujardin wordt meest succesvolle Britse Olympiër aller tijde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 21:08

Ik gun het haar. Gewoon, als mens.

“You are my sunshine, my only sunshine”
Het is koud zo, zonder dorp

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 22:42

balance schreef:
Ik gun het haar. Gewoon, als mens.

Ik ook, door haar (en een klein handje vol meer, Jessica verraste mij ook) wordt dressuur weer mooi

Haar liefde voor de dieren, het kleine hoe zij rijd, haar bewondering voor mede sporters en het altijd benoemen van de dankbaarheid naar haar team
Petje af...

04-12-2013 Damon <3 13-07-2016 Cody

Gerina F

balance
Moderator Kantine

Re: Dujardin is meest succesvolle vrouwelijke Britse olympiër

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-21 22:55

Ja, zeker. Zij is niet de enige maar hopelijk wel een trendsetter. Als in: oprecht vriendelijk en dankbaar zijn. Maar dat geldt natuurlijk niet alleen voor dressuurruiters.

“You are my sunshine, my only sunshine”
Het is koud zo, zonder dorp

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie