Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Popstra schreef:Die zullen wel heel vervelend geweest zijn toen ze eerder vriendelijk werd verzocht te vertrekken.
Als dat terrein prive grond is dan zou ik ze er ook afgetrapt hebben!
- en ik vind ze oké) ruitje schreef:Bij een gemiste kans denk ik aan het feit dat je dus een kans heb gemist om met mensen in gesprek te gaan/positieve beelden van de sport naar buiten te krijgen.
Dat is bij deze organisatie natuurlijk een utopie. Welke kans mis je dan precies?
Ik denk dat het kiezen is tussen dit nieuwsbericht of slecht beeldmateriaal. Ik weet dus niet helemaal of je een kans mist dan
_San87_ schreef:ruitje schreef:Bij een gemiste kans denk ik aan het feit dat je dus een kans heb gemist om met mensen in gesprek te gaan/positieve beelden van de sport naar buiten te krijgen.
Dat is bij deze organisatie natuurlijk een utopie. Welke kans mis je dan precies?
Ik denk dat het kiezen is tussen dit nieuwsbericht of slecht beeldmateriaal. Ik weet dus niet helemaal of je een kans mist dan
Is dat echt zo? Is het überhaupt al eens geprobeerd bij deze organisatie? In gesprek gaan, laten zien waarom en hoe iets gedaan wordt? Ik weet t oprecht niet, namelijk.
" _San87_ schreef:Elisa2 schreef:Ja dat is echt zo kan ik uit eigen ervaring vertellen..heb er geprobeerd op een goede manier mee te communiceren. Ik geef ze dan ook groot gelijk dat ze van het terrein verwijderd zijn.
Gemiste kans voor Dier&Recht dus.
Ibbel schreef:Geen gemist kans, ze willen helemaal geen uitleg en dialoog. Ze lokken uit, en als ze dan tegengehouden worden hebben ze hun zin.
Helaas dus weer een prachtige benutte kans: "zie je wel, wij worden belemmerd in ons goede werk om misstanden aan de kaak te stellen. We mogen geen foto's maken dús mishandelen ze dieren."
Elisa2 schreef:_San87_ schreef:
Gemiste kans voor Dier&Recht dus.
Ik weet niet of dit sarcastisch bedoeld is...
Heb het in ieder geval geprobeerd nav dat ze alle bitten wilden verbieden en de dressuursport aan het affakkelen waren met ook weer een hoop uit de context gerukte plaatjes etc. Waarbij ik niet heb ontkend dat sommige mensen/ zaken aan verbetering toe waren. Maar wel de nuances heb geprobeerd over te brengen dat er ook goede/ fijne ruiters en trainingsmanieren zijn en de verschillen daar in.
_San87_ schreef:Ik bedoel het niet sarcastisch. Ik geloof heilig in de dialoog aangaan, openstaan voor andermans zienswijzen en uitleg. Juist als je verandering wil bewerkstelligen is het belangrijk te snappen waarom iets gaat zoals het gaat en kijken waar de kansen liggen en verandering mogelijk/wenselijk is en waarom.