Britt Dekker biedt hulp voor getroffen paarden Limburg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Britt Dekker biedt hulp voor getroffen paarden Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-21 16:28

Instagram Britt Dekker
Algemeen

Afbeelding
Britt Dekker in de Bokt Lounge tijdens Horse Event 2013. Foto: Thesserd / Bokt Wiki

Britt Dekker laat weer zien dat ze een groot dierenhart heeft. Via haar Instagram pagina biedt zij hulp aan voor mensen in het door hoogwater getroffen Limburg. Zij stelt haar stallen ter beschikking voor geëvacueerde paarden en ook haar 2-paards vrachtwagen mag gebruikt worden.

Op haar Instagram meldt zij het volgende:
Aangezien er ook heel veel dieren in nood zijn en ik heel veel paardenmensen als volgers heb wil ik deze post graag gebruiken als grote verzamel-help plek zodat we elkaar kunnen helpen met stallen, opvang en alles wat daaromheen nodig is ! Wie heeft er een stal nodig ? En wie heeft stallen ter beschikking ?❤️ Misschien kan ik jullie koppelen of helpen met hooi kopen, of vervoer etc! Laat het weten ! Op Giro 777 kun je ook doneren, als je dat nummer intikt krijg je automatisch meteen het lange nummer van het rode kruis zag ik. Allemaal een beetje helpen, het zal je huis of werkplek maar zijn. #limburg #watersnoodramp #lievediertjes #helpdediertjesook (Ik heb ook nog een aantal stallen ter beschikking en mijn vrachtwagen mag ook gebruikt worden, hier kunnen twee paarden in vervoerd worden)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 16:53

Je kunt van alles van Britt vinden maar ze is toch ook wel een door en door goed persoon met groot hart voor mensen en dieren :)

FrNo

Re: Britt Dekker biedt hulp voor getroffen paarden Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 17:03

Netjes!

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 17:34

Ik wist niet dat zij een eigen stal had. Super dat ze met haar bereik ook mensen kan optrommelen op deze manier!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 18:29

Leuk intitiatief, maar heeft ze dit niet afgekeken van Maartje en Noaz van zaressa?
Die hebben vlgm ook zo’n actie…
Laatst bijgewerkt door Firelight op 17-07-21 20:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam op verzoek aangepast

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 18:31

Koetje_boe schreef:
Leuk intitiatief, maar heeft ze dit niet afgekeken van Maartje en Noaz van zaressa?

Dat doet er toch niet toe ;) als iedereen maar in veiligheid gebracht kan worden :)

Gwenvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 18:32

Koetje_boe schreef:

Afgekeken? Ze gebruikt haar grote bereik om te helpen…

Vind t t een goede actie.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 18:32

Koetje_boe schreef:

Wie zijn dat dan? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord.

Maar wat maakt het uit? Er is veel hulp nodig en elke vrije stal en hulp die aangeboden wordt is meegenomen.

En ik denk dat dit echt uit haar hart komt en niet omdat anderen het ook doen.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 18:40

Precies, wat maakt het uit of het uit de lengte of de breedte komt. Fijn initiatief en alle hulp is vast welkom!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 18:43

Heleennn schreef:
Ik wist niet dat zij een eigen stal had. Super dat ze met haar bereik ook mensen kan optrommelen op deze manier!

Ze huurt een aantal boxen en kan goed met de eigenaar van die stal dacht ik. Dus ik denk dat er wel afspraken zijn gemaakt.

Ik vind het echt super wat ze doet. Het is allemaal al erg genoeg.

Zag op fb ook al dat veewagen werden opgeroepen paraat te staan om dieren in Limburg op te halen en veilig te stellen. Ze zijn echt super bezig met z'n allen!

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 18:55

Zag het al op insta indd.
Fijn dat sommige mensen met zo'n groot bereik hier gebruik van maken om te helpen. :j

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 19:08

Koetje_boe schreef:

_O- :')

Ik vind het een toffe meid, hartstikke sympathiek met het hart op de juiste plaats. Fijn als mensen met zo'n groot gebruik goede dingen doen.

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 19:49

Ik vind het super :D

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 19:52

Koetje_boe schreef:

Maartje en Noaz*

Maar nonetheless, maakt het uit? Alle beetjes helpen. :(:)

grizzlybear

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 19:53

Koetje_boe schreef:

Maartje en Noaz. Dat is zijn naam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 20:06

Asvinia schreef:
Koetje_boe schreef:
Leuk intitiatief, maar heeft ze dit niet afgekeken van Maartje en Nienke van zaressa?

Maartje en Noaz*

Ohw sorry k was het ff vergeten… was niet de bedoeling k ga vragen of mod het aan kan passen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 20:16

__Suzanne__ schreef:
Koetje_boe schreef:

Dat doet er toch niet toe ;) als iedereen maar in veiligheid gebracht kan worden :)

Ik vind het een top actie daar niet van, maar ik vind het zuur dat er nu zoveel lof naar Brit gaat. En het in de media word neergezet alsof zij de beschermheilige van die paarden is, terwijl andere net zo hard/ harder helpen.

Ik geloof echt dat het uit een goed hart komt hoor, maar het blijft een geweldige pr stunt.

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 20:29

Koetje_boe schreef:
Asvinia schreef:
Maartje en Noaz*

Ohw sorry k was het ff vergeten… was niet de bedoeling k ga vragen of mod het aan kan passen

Kijk, dat vind ik serieus tof van je _/-\o_

Britt_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 20:30

PR stunt? Je kunt het ook niet snel goed doen hier. Kan Britt er wat aan doen dat de media het bij haar oppakt en bij anderen niet of minder. Ze is een BN’er. It happens. Ik vind het een mooi gebaar van haar.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 22:33

Hier ook al stalling, weide en vervoer en inwoning kosteloos aangeboden. Tot nu toe nog niet nodig. Veel grote bedrijven met grote vrachtwagens rijden al enige dagen op en neer om vee te vervoeren.

Er is ook een faceb pagina om deze hulp aan te bieden.

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 22:59

Ik vind het een top actie daar niet van, maar ik vind het zuur dat er nu zoveel lof naar Brit gaat. En het in de media word neergezet alsof zij de beschermheilige van die paarden is, terwijl andere net zo hard/ harder helpen.

Ik geloof echt dat het uit een goed hart komt hoor, maar het blijft een geweldige pr stunt.[/quote]

Dit is idd precies wat ik ook dacht.
Ja ze is een Bn'er en heeft een groot bereik.
Maar er zijn er zoveel die helpen die geen Bn'er zijn en wel een groot bereik en geen "podium" krijgen.
Britt leuke meid en het hart idd op de juiste plek. Maar dit soort acties hoeven niet perse overal te lezen te zijn
Juist omdat het de normaalste zaak is om iemand met of zonder dieren te helpen in geval van nood.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 23:05

Je gaat hierbij voorbij aan het feit dat dit nu JUIST van belang is om onder de aandacht gebracht te worden . Of dat nou door ene Britt of Maartje of Nienke (nooit van gehoord ook) gebeurt of door Klazien uit Brabant of Freek uit Utrecht. Als er maar hulp geboden wordt. En hoe mooi is het als daar dan aandacht voor komt, zodat het zich als een lopend vuurtje verspreidt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 00:03

Je zou je maar druk maken over hoe iemand iets doet om een ander te helpen. :?

Ze gebruikt deze crisis niet om zelf miljonair mee te worden, ze heet geen Sywert. :))

Ik vind het erg goed dat ze haar bereik hiervoor gebruikt.

Shae

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 01:10

Vergeet niet dat een podium ook heel goed kan zijn om nog meer mensen te inspireren om te helpen.

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 06:15

Shae schreef:
Vergeet niet dat een podium ook heel goed kan zijn om nog meer mensen te inspireren om te helpen.

Dit.

Jeetje wat een zure reacties zeg. Je zult zelf maar in zo'n benarde positie zitten en mensen komen niet helpen omdat ze anders uitgemaakt worden voor aandachtzoekers. Wees blij dat er in deze rare tijden nog mensen zijn die het hart wel op de juiste plaats hebben en dat daar ook eens aandacht aan besteedt wordt in de media. We lezen dagelijks zoveel nare dingen, een keer iets positiefs is ook wel prettig.